کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی پسوندها در کارت‌های گرافیکی


وقتي کارتي را مشاهده کرديد که داراي پسوند LE است بدانيد که پردازشگر اين کارت با حداقل فرکانس خود فعاليت مي‌کند وفرکانس آن پايين است زيرا اين نوع کارت‌ها به‌عنوان ضعيف‌ترين و ارزان‌ترين کارت‌هاي شرکت Nvidia شناخته مي‌شوند.

معراج هلشي - کارشناس فروش محصولات رايانه‌يي - با بيان اين اظهار كرد: پسوند XT؛ در اين کارت‌ها فرکانس پردازش‌گر و حافظه از مقدار فرکانس استاندارد کمتر است ولي به علت وجود رابطه حافظه پيشرفته 256 بيتي کاهش فرکانس پردازش‌گر و حافظه تا حدودي جبران شده است و اين نوع کارت‌ها براي کارهاي نيمه حرفه‌يي خوب هستند.

او درباره پسوند GT هم گفت: اين نوع کارت‌هاي گرافيکي که از پسوند GT استفاده مي‌کنند از پرفروش‌ترين کارت‌هاي Nvidia هستند و علت آن بهره‌گيري از حافظه پرسرعت GDDR3 است که باعث افزايش پهناي باند حافظه کارت گرافيک به مقدار زياد مي‌شود. در اين نوع کارت‌ها فرکانس پردازه نيز ارتقاي چشمگيري کرده است.

وي ادامه داد: پسوند Ultra هم در کارت‌هاي پيشرفته سري 5 و 6 شرکت Nvidia به کار مي‌رود؛ استفاده از اين پسوند به اين معناست که واحد پردازش گرافيکي کارت از فرکانس بيش‌تري در مقايسه با مدل‌هاي استاندارد برخوردار است.

او گفت: در كارت‌ها با پسوند Ultra Extreme، فرکانس پردازش‌گر و حافظه افزايش پيدا کرده است و به طور کلي اين پسوند در کارت‌هاي سري T به کار مي‌رود البته قيمت اين نوع کارت‌ها نيز بالا است.

او با بيان اينكه حتما تا به حال به پسوند GTX بارها برخورد کرده‌ايد تاكيد كرد: اين پسوند مخصوص کارت‌هاي سري 7 به بالاست؛ وجود اين پسوند نشان مي‌دهد که پردازنده گرافيکي اين کارت از قابليت پيشرفته‌اي براي پردازش تصاوير سه‌بعدي برخوردار است.

وي تاكيد كرد پسوند GS حالت ضعيف شده پسوند GT است که شرکت Nvidia براي سطح متوسط با بالا ارائه کرده است؛ هدف از ارائه اين نوع کارت‌ها اين است که کاربران با پرداخت هزينه نه چندان زيادي کارت گرافيکي خود از قابليت در کاربردهاي 3 بعدي استفاده کنند؛ در اصل اين کارت نسخه OverClock نشده از از سري GT است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6241 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/07/09 تعداد مشاهده: 1548
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر