کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیاده سازی نرم افزار "سما" در بانک‌های کشور

یک مقام مسئول در پست بانک از اجرای کامل فاز آزمایشی طرح عدم جابجایی فیزیکی چک ها (طرح سما) خبر داد و تاکید کرد که تمامی بانک های کشور از این نرم افزار پست بانک برای مبادلات بانکی استقبال کردند.

محمدرضا حسین پور - رئیس اداره کل خزانه داری و مبادلات پست بانک در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فاز آزمایشی پیاده سازی نرم افزار پست بانک برای جلوگیری از جابجایی فیزیکی چک ها به صورت کامل اجرایی شده است، اظهار داشت: در شصت و نهمین جلسه کمیسیون فنی و تخصصی ادارات خزانه داری و مبادلات بانکها گزارش کاملی از پیشرفت هر یک از بانکهای کشور درباره اجرای این نرم افزار ارائه شد.
وی با بیان اینکه با اجرای این نرم افزار در بانکهای کشور دیگر نیازی به جابجایی چکها نخواهد بود، افزود: طرح "سما" در جهت تحقق بانکداری الکترونیکی در کشور پیاده سازی خواهد شد.
دبیر کمیسیون فنی و تخصصی ادارات خزانه داری و مبادلات بانکها با بیان اینکه طرح "سما " به صورت آزمایشی در شهرستان ابهر به صورت کامل پیاده سازی شد، اضافه کرد: در شصت و نهمین جلسه کمیسیون فنی و تخصصی ادارات خزانه داری و مبادلات بانکها علاوه بر گزارش پیاده سازی این نرم افزار در بانکهای مختلف، درخواست بانک ملی ایران برای استفاده از چک های رمزدار به جای بهره برداری از سامانه ساتنا مطرح و مقرر شد که برای عدم اختصاص کارمزد به این سامانه و عدم استقبال بانک ها جهت استفاده از این طرح، موضوع به شورای هماهنگی بانکها ارجاع و نسبت به اختصاص کارمزد بانک های بدهکار و کاهش ضرر و زیان بانک های بستانکار تصمیمات لازم اتخاذ شود.
به گزارش مهر، طرح ساتنا - سامانه تسویه ناخالص آنی – در راستای تحقق بانکداری الکترونیکی در کشور امکان جابجایی و انتقال وجوه مشتریان بین شعب بانک های مختلف به صورت الکترونیک و بدون نیاز به تبادل چک های رمزدار، وجه نقد، چک های مسافرتی و ایران چک فراهم خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6247 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/07/09 تعداد مشاهده: 1772
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر