کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تخفیف 80 درصدی همراه اول به حجاج

به منظور كاهش هزينه مكالمات زائرين محترم بيت‌الله الحرام، همراه اول اعلام كرد كه امسال به حجاج 80 درصد تخفيف مي دهد.

روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران اعلام كرد: اپراتور اول به منظور تسهيل خدمات ارتباطي زائرين محترم بيت‌الله الحرام، امكان استفاده آسان و ارزان از سرويس رومينگ بين‌الملل را براي كليه مشتركين سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري در كشور عربستان فراهم كرده است.

با توافقات به‌عمل آمده با اپراتور اتحاد (موبايلي) عربستان، مشتركان همراه اول در ايام حج در صورت انتخاب اين اپراتور (اتحاد)، از 80 درصد تخفيف برخوردار خواهند شد. بدين ترتيب با اين تمهيدات هزينه تماس با ايران و داخل عربستان 445 تومان، هزينه تماس دريافتي 167 تومان، هزينه ارسال پيامك 145 تومان و هزينه دريافت پيامك رايگان منظور مي‌شود.

بر اساس اين گزارش سرويس رومينگ براي كليه مشتركين دائمي و اعتباري همراه اول (به جز مشتركين سيم كارت‌هاي 0910) به‌صورت پيش فرض فعال بوده و تنها با روشن كردن گوشي در كشور عربستان قابل استفاده است.

مشتركين دائمي با پيش شماره 0910 مي‌توانند با مراجعه به مراكز خدمات مشتريان و پرداخت صورتحسابي با حداقل 200 هزار تومان نسبت به فعال‌سازي اين سرويس اقدام كنند.

اين گزارش مي‌افزايد: چنانچه مشتركين از شبكه اپراتورهاي الجوال (STC) و زين (Zain) استفاده كنند، هزينه تماس با تعرفه عادي محاسبه مي‌شود. هزينه تماس دريافتي از طريق اين اپراتورها 167 تومان، تماس داخلي 1005 تومان، هزينه تماس با ايران 2726 تومان و ارسال پيامك 460 تومان است.

همراه اول با تأكيد بر اينكه روشن كردن تلفن همراه هيچ هزينه‌اي در بر ندارد، اعلام كرده است از آنجا كه هزينه مكالمات بين الملل به دقيقه محاسبه مي‌شود، براي تماس هاي كمتر از 60 ثانيه هزينه مكالمه يك دقيقه و براي تماس‌هاي بين 60 تا 120 ثانيه، دو دقيقه محاسبه مي‌شود.

هم‌چنين همراه اول توصيه كرده است به منظور مديريت بهتر هزينه‌ها و جلوگيري از ضرر و زيان ناشي از سرقت سيم‌كارت هاي دائمي و تهيه آسان شارژ مورد نياز توسط خانواده زائر از طريق سايت همراه اول، زائرين محترم از سيم كارت‌هاي اعتباري استفاده كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6266 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/07/11 تعداد مشاهده: 1286
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر