کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بسته مدیریت یکپارچه پارکهای علم و فناوری ارائه شد

رئیس پارک فناوری دانشگاه تهران از عرضه بسته مدیریت پارکهای فناوری کشور خبر داد و گفت: به منظور توسعه فناوری و تجاری سازی محصولات مبتنی بر فناوری این بسته مدیریتی طی امضای تفاهم نامه ای به پارک فناوری مازندران ارائه می شود.

دکتر حمید راشدی، پارک فناوری دانشگاه تهران را از جمله پارکهای نسل اول توصیف کرد و افزود: بر اساس طبق بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پارکهای فناوری بر اساس تعداد شرکتهای دانش بنیان مستقر، تعداد مراکز رشد و فضا و زمینه های تجاری سازی محصولات طبقه بندی شدند.

رئیس پارک فناوری دانشگاه تهران اضافه کرد: بر این اساس پس از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، پارک فناوری تهران دومین پارک فناوری است که جز پارکهای نسل اول قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های این پارک خاطر نشان کرد: پس از 5 سال تحقیق و مطالعه موفق به تدوین استراتژی مدیریتی در قالب دستورالعمل ها و آیین نامه ای شدیم که این استراتژی در قالب یک بسته با عنوان "مدیریت یکپارچه پارکهای فناوری" عرضه شد.

راشدی از ارائه این بسته به معاون پژوهشی وزارت علوم خبر داد و اظهار داشت: قرار شد تا این بسته در اختیار پارکهای تازه تاسیس قرار گیرد تا دستورالعمل ها و آیین نامه های آن در حوزه های تجاری سازی، پذیرش شرکتهای دانش بنیان، حمایت از ایده های دانش محور و توسعه فناوری در این پارکها اجرایی شود.

وی جلوگیری از تکرار مراحل تدوین آیین نامه ها در این حوزه و انتقال تجربیات را از اهداف ارائه این بسته نام برد و یادآور شد: بر اساس برنامه های وزارت علوم هر پارک فناوری در حوزه های مشخصی فعالیت می کند از این رو این بسته مدیریت یکپارچه به گونه ای تدوین شده است که هر پارک در حوزه های محوری قابل کاربرد است.

رئیس پارک فناوری دانشگاه تهران، پارک فناوری مازندران را از جمله پارکهایی دانست که این بسته در آن اجرایی می شود و خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که میان این دو پارک منعقد شد علاوه بر ارائه این بسته، در حوزه های انتقال تجربیات و توسعه فناوریها همکاری خواهیم داشت.

راشدی ایجاد کلینیک صنعت در پارک فناوری مازندارن را از دیگر مفاد این تفاهم نامه ذکر کرد و ادامه داد: کلینیک های صنعت با دستور وزیر صنایع وقت در پارکهای فناوری ایجاد شد که در این راستا به منظور رفع مشکلات موجود در صنایع استان، بهبود فرآیندهای صنعتی و ارتقای راندمان اقدام به راه اندازی کلینیک در پارک فناوری مازندران می شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6268 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/07/11 تعداد مشاهده: 1248
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر