کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلاهبرداری شبکه های ماهواره‌ای خارج از کشور با مسابقه پیامکی

http://www.citna.ir/sites/default/files/adverimg-1476.jpgشهریور ماه سال جاری، مدیر یکی از شرکت‌های مشهور فیلم سازی ضمن مراجعه به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 3 تهران، طی شکایتی به بازپرس خورشیدی گفت : "شخص کلاهبرداری به بهانه پخش سریال مختار نامه  از طریق شبکه های ماهواره ای فارسی زبان (شبکه های خارج از کشور) و همچنین برخی مجلات داخلی، با طرح مسابقه از این سریال، از مردم به نام موسسه ما کلاهبرداری نموده و مبالغی دریافت کرده است.

روزنامه مردم‌سالاری در تشریح نحوه این کلاهبرداری با نقل قول از مدیر این شرکت‌ مشهور فیلم سازی، اضافه کرد: مردم پس از کلاهبرداری با موسسه ما تماس گرفته و جایزه شان را از موسسه ما طلب می کردند. در این خصوص علاوه بر بدنام کردن موسسه ، مشکلات بسیاری در انجام امورات جاری روزانه برای همکارانمان به وجود آمده است. لذا خواستار رسیدگی و شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار هستم. 

با دستور بازپرس پرونده و ارجاع موضوع به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ( مبارزه با کلاهبرداری ) ، کارآگاهان در ابتدا با دعوت شاکی و انجام تحقیقات اولیه دریافتند تعداد تماس گیرندگان و شرکت کنندگان در مسابقه زیاد بوده و با همکاری این دفتر سینمایی تعدادی از شهروندان شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند.

در ادامه تحقیقات از مالباختگان مشخص شد مسابقه با طرح سوالات بسیار ابتدایی از این سریال ها و فیلم ها، نظیر:  از نظر شما بهترین بازیگر یا بهترین فیلم و سریال پخش شده در ماههای اخیر از تلویزیون کدام است؟ در برنامه های شبکه های ماهواره ای و توسط مجری یا زیرنویس پخش شده و بیننده از طریق پیامک تلفن همراه در مسابقه شرکت کرده است. در روزهای بعد با شناسایی تعداد دیگری از شهروندان معلوم شد این مسابقه با تبلیغ در چندین مجله داخلی نیز برگزار شده و نحوه شرکت مشابه برنامه های شبکه های ماهواره ای و از طریق ارسال پیامک می باشد.

پس از چند روز که از شرکت بیننده در مسابقه و ارسال پیامک می گذشت فردی با وی تماس گرفته و اعلام می کرد: "من از شرکت گزینه طلایی آفاق با شما تماس می گیرم و شما برنده مسابقه ما شده اید. برای این که جایزه را به آدرس شما بفرستیم (لوازم خانگی و صوتی و تصویری نظیر: چرخ خیاطی، یخچال ،LCD) می‌بایست مبلغ (از 30 الی 50 هزار تومان) را به شماره حساب بانکی . . . (عابر بانک) واریز کرده و اصل فیش را برای ما به نشانی پستی ... پست کنید."در روزهای بعد و پس از آنکه جوایزی به آدرس شرکت کننده نمی شد و یا جوایز ارسالی در حد اسباب بازی و ارزش تقریبی 5 تا 10 هزارتومان بود ، شهروند شرکت کننده در مسابقه از طریق سامانه 118 با جستجوی شماره تلفن ". . . فیلم"، در خصوص جایزه ارسالی و یا عدم ارسال جایزه اعلام نارضایتی می کردند 

برابر اعلام شاکی اولیه پرونده که مدیر موسسه فیلم سازی است روزانه دهها نفر با دفتر آنها تماس می گرفتند که تماس گیرندگان اظهار می کردند شماره تلفن را از طریق 118 به دست آورده اند. با توجه به این که مبالغ واریزی به شماره حساب اعلامی در حد 30 الی 50 هزار تومان بوده یا این که اغلب شرکت کنندگان شهرستانی بودند ، به نظر می رسد بسیاری از این افراد از طرح شکایت خود صرفنظر کرده اند.

کارآگاهان اداره چهاردم پلیس آگاهی تهران در مراجعه به بانک صاحب شماره حساب و مشخصات فرد صاحب حساب دریافتند مشخصات آدرس اعلامی واهی است. لذا با تلاش های شبانه روزی و تحقیقات میدانی، از جمله دوربین های مداربسته بانک هایی که متهم اقدام به دریافت مبالغ واریزی مسابقه نموده بود، تصویری از چهره وی به دست آمد.

با توجه به این که این نوع کلاهبرداری در سال 88 نیز در اداره مبارزه با کلاهبرداری مسبوق به سابقه بوده، در ادامه بررسی کارآگاهان مشخص شد متهم اصلی و صاحب حساب کسی نیست جز یکی از کارمندان پرونده سال قبل که بعد از دستگیری متهم اصلی خود اقدام به کلاهبرداری به همان شیوه کرده است.با شناسایی این متهم به نام " شاهین -  29 ساله " در تاریخ  25 شهریور ماه مخفی گاه وی در محدوده بزگراه شهید ستاری شناسایی و در یک آپارتمان مجلل و لوکس دستگیر شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : از شهروندانی که در این مسابقه شرکت کرده و علیرغم واریز وجه جایزه ای دریافت نکرده و یا ارزش جایزه دریافت شده برخلاف ادعای اعلام شده ، کمتر از وجه واریزی آنهاست  دعوت می شود جهت طرح شکایت خود به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6270 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سیتنا تاریخ خبر: 1390/07/11 تعداد مشاهده: 2038
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر