کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برگزاری اولین جشنواره نوآوری های تلفن همراه ایران

دبیرخانه نخستین دوره جشنواره نوآوری های تلفن همراه ایران هم اکنون پذیرای آثار علاقمندان است.

این جشنواره که توسط مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتبرگزار می شود، با طراحی و برگزاری مسابقات مختلف، بر آن است تا ضمن تشویق اقشار مختلف علاقمند به کارگیری فناوری های نوین و صاحبان خلاقیت و نوآوری در زمینه ارایه محصولات نرم افزاری و خدمات مبتنی بر تلفن همراه؛ آثار برتر و استعدادهای این حوزه را شناسایی کرده و به جامعه معرفی نماید.
محمدامینپهلوان زاده، دبیر جشنواره ضمن اعلام این خبر،اهداف این رویداد را جذب نخبگان، کارآفرینان، شرکت های کوچک و عامه ی مردم شمرد و اعلام کرد، این جشنواره به صورت مسابقه در چهار محور تولید نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، طرح کسب و کار، مقاله نویسی ومسابقه ایده های شهروندی برگزار می شود که با برنامه های جانبی آموزشی و تشویق به تولید ایده، طرح و محصول در حوزه تلفن همراه، در طول دوره برگزاری همراه خواهد بود.
به گفته ی پهلوان زاده، در بخش مسابقه شهروندی جشنواره، همه شهروندان کشور مخاطب جشنواره هستند و هرکس که علاقه مند به ایده پردازی در زمینه ی کاربرد های تلفن همراه است، می تواند با نگاه دقیق تری به زندگی، کار و محیط پیرامون خودش، انواع کاربرد ها را برای فن آوری های تلفن همراه متصور شود و با صرف زمانی اندک به وسیله ارسال و دریافت چند پیامک در این مسابقه شرکت کند.
در بخش مسابقه مقاله نویسی، این جشنواره پذیرای مقالات ترویجی- آموزشی خواهد بود که به بهترین نحو نسل های جدید تلفن همراه و کاربردها و خدمات گسترده قابل ارایه بر روی آن را بصورت جذاب و آموزنده به مخاطب عام معرفی می نمایند. نویسندگان روزنامه ها، مجلات و سایت های تخصصی و کلیه اهالی قلم می توانندمخاطب این بخش باشند.
بخش مسابقه نرم افزار، رقابتی بین بهترین نرم افزارهای تلفن همراه است. این گونه نرم افزارها طیف وسیعی از کاربردها را برای مخاطب هدف قرار می دهند، برای مثال: نقشه و مسیریابی، تقویم و سررسید، اطلاعات مرجع و دائرﺓ المعارفی، انجام محاسبات و حسابداری، بازی و سرگرمی و ... قابلیت نصب و اجرا روی طیف گسترده ای از گوشی های تلفن همراه موجود در کشور، زیبایی در طراحی، سهولت استفاده، قابلیت بالای جذب مخاطب، پشتیبانی قوی از زبان فارسی و حل یک مشکل بخصوص برای کاربر، برخی از معیارهای اصلی داوری این مسابقه می باشند.
دبیر جشنواره اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا جوایز جشنواره نوآوری های تلفن همراه به عنوان عالی ترین افتخار و مهر تایید بر کیفیت و خلاقیت در تولید محصولات و خدمات صنعت تلفن همراه کشور جایگاه خود را پیدا کند. برگزاری این جشنواره، قدم اول از مجموعه فعالیت هایی است که هدف آن تکمیل زنجیره ای است که از یک ایده شروع می شود و در نهایت به شکل یک محصول یا سرویس تجاری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
علاقه مندانمی توانند تازه ترین اخبار جشنواره را از طریق وب سایت www.mobileawards.ir به صورت آنلاین و یا با عضویت در سایت به صورت ایمیل دریافت کنند و از همین طریق آثار خود را برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مهلت ارسال آثار برای شرکت در دور اول داوری ها، نیمه آذر ماه امسال است و مراسم قدردانی از صاحبان آثار برتر و اهدای جوایز هم زمان با افتتاحیه دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده ایران در اسفند ماه برگزار خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6271 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سبدنیوز تاریخ خبر: 1390/07/11 تعداد مشاهده: 1289
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر