کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318053 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با استفاده از سیستم ‌عامل جدید

شهرها با استفاده از سيستم‌ عامل طراحي‌شده براي كلان‌شهرها به زودي مي‌توانند از شهروندان مراقبت كنند؛ سيستم عامل موسوم به اربن‌ اُ اس (the Urban OS) درست مانند سيستم‌عامل كامپيوترهاي خانگي كار مي‌كند، با اين تفاوت كه كار آن تسهيل شيوه اداره ساختمان‌ها، ترافيك و خدمات شهري است.

اين نرم‌افزار داده‌هاي خود را از حسگرهايي دريافت مي‌كند كه در نقاط مختلف شهر كار گذاشته شده‌اند تا بر رخدادهاي شهر نظارت كنند. درصورت وقوع آتش‌سوزي، اربن اُ اس مي‌تواند چراغ‌هاي راهنمايي را به نحوي تنظيم كند كه ماشين‌هاي آتش‌نشاني بتوانند به راحتي به محل حريق برسند.

ايده اصلي براي اربن اُ اس اين است كه داده‌ها از حسگرهاي نصب‌شده در ساختمان‌ها و ساير نقاط گردآوري شوند تا رويدادهاي مناطق شهري تحت نظارت باشند.

اين حسگرها بر همه‌چيز از‌ اتفاقات فراگيري چون جريان ترافيك در كل شهر گرفته تا پديده‌هاي محلي‌تري مانند دماي هواي اتاق‌ها‌ نظارت مي‌كنند.

اربن اُ اس به هيچ وجه براي مديريت ارتباطات ميان حسگرها و وسايلي چون چراغ‌هاي راهنمايي، تهويه‌هاي هوا، يا پمپ‌هاي آب كه بر كيفيت زندگي شهري تأثير دارند، از انسان‌ها استفاده نمي‌كنند.

به گزارش ايسنا به نقل از سازمان فن‌آوري اطلاعات ايران استيو لويس، مدير شركت مجري طرح اربن اُ اس، مي‌گويد: انتقال تمام داده‌هاي حاصل از اين حسگرها و خدمات مربوط به آن به سيستم كنترل فراگير فوايد زيادي به همراه داشت.

اربن اُ اس به مديريت بهتر ساختمان‌ها كمك مي‌كند و با گردآوري داده‌ها از منابع مختلف، ديدگاه گسترده‌تري درباره خدمات اصلي شهري، مانند جريان ترافيك، مصرف انرژي و سطوح آب در اختيار مي‌گذارد.

به گفته لويس اگر بخواهيم شهر را به آناتومي بدن تشبيه كنيم، هر شهر شبكه‌اي مشابه سيستم عصبي دارد كه با مجموعه‌اي بزرگ از حسگرها ارتباط دارد. اين حسگرها داده‌ها را جمع‌آوري مي‌كنند و كنش‌ها را به وجود مي‌آورند. ما اين سيستم عصبي را در اجزاي بدن شهر توزيع مي‌كنيم يعني در ساختمان‌ها، خيابان‌ها و ساير نقاط.

او مي‌افزايد كه داشتن پلت‌فرم واحدي براي مديريت كل خدمات شهري موجب صرفه‌جويي چشمگير در هزينه‌ها، يكپارچگي فعاليت‌هاي اجرايي، افزايش كيفيت و قابليت مديريت مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6274 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/07/12 تعداد مشاهده: 1254
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر