کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شهر اینترنتی تهران راه اندازی شد

شهر اینترنتی تهران به آدرس اینترنتی www.dabi .ir را ه اندازی شد.

مدیر گروه وب سایت های دابی با اشاره به معضلات شهرتهران ازجمله ترافیک، آلودگی هوا و بحران سوخت، اظهار داشت: با تحقق شهر الکترونیک می توان به سوی حل این مشکلات گام برداشت.
وی با بیان اینکه ایده شهر اینترنتی، سه سال گذشته مطرح شده است، ادامه داد: این شهر نیازهای اساسی شهروندان را که برای رفع آنها از خانه خارج می شوند راشناسایی کرده و در صدد پاسخگویی به آنها بر آمده است.
وی افزود: اولین اقدام برای تحقق این شهر شناسایی بازارها متمرکز موجود شهر تهران است که برای هر کدام سایت اینترنتی جدا طراحی شده واز این طریق امکان برقراری ارتباط کاربران با فروشندگان این مراکز خرید فراهم شده است.
وی ادامه داد: همچنین به صورت مجزا برای هریک از محله های شهر تهران نیز سایتی طراحی شده که مراکز خرید و اماکن تفریحی، آموزشی و غیره را معرفی کرده است.
زارعین با بیان اینکه در حدود 200 سایت برای تهران راه اندازی شده که در سایت dabi.ir موجود است، تصریح کرد:عدم اعتماد به سایت های اینترنتی مرتبط به تهران، مشکلی در این مسیر است، به دلیل اینکه بیشتر این سایت ها در زمینه سرگرمی فعال هستند.
مدیرگروه وب سایت های دابی با بیان اینکه این سایت به عنوان یک بانک اطلاعاتی شهر تهران است، خاطر نشان کرد: در این خصوص مذاکرات، رای زنی و تعاملاتی با شهرداری صورت گرفته که امید می رود مورد حمایت دولت و شهرداری قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه مشابه به این شهر الکترونیک در کشورهای آسیایی و اروپایی وجود دارد، ادامه داد: ایجاد شهر الکترونیکی سایر شهرهای کشور در مراحل بعدی در دستورکار قرار خواهد گرفت که پیش بینی می شود در شهر مشهد و قم مورد استقبال قرار گیرد.
زارعین با تاکید بر اینکه تبلیغات در این سایت اینترنتی از چارچوب مشخصی تبعیت می کند، اعلام کرد: این سایت از نمایش هر نوع تبلیغی خودداری می کند، به گونه ای که به صورت پیوسته دراین زمینه نظارت صورت می گیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6280 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/07/12 تعداد مشاهده: 1506
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر