کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318053 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به دنبال خرید یاهو با چه قیمتی؟!

اخیرا شایعاتی درباره تمایل مجدد مایکروسافت برای خرید یاهو منتشرشده است، این در حالی که قیمت پیشنهادی حدود یک سوم قیمت پیشنهادی سه سال قبل است.

به گزارش "رویترز"، مایکروسافت برای بدست آوردن یاهو وارد مذاکره شده است، این در حالی است که "بلومبرگ" اعلام کرد که مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای به دست آوردن یاهو ندارد. به راستی چه کسی درست می‌گوید؟



به گزارش سافت‌گذر؛ "بلومبرگ" این اخبار جدید را خود از دو نفر آشنا با موضوع بدست آورده است، و این گزارش قبلی از رویترز را رد می‌کند که اعلام کرده بود که این غول نرم‌افزار به طور جدی با یک پیشنهاد بالا بدنبال خرید یاهو است.

در گزارش رویترز آمده است: این پیشنهاد که ارزش یاهو را در بازار 18 میلیارد دلار اعلام کرده، آن را به طور قابل توجهی ارزان تر از سه سال پیش می‌خواهد بخرد، زمانی که مایکروسافت سعی کرد آن را با بیش از 44 میلیارد دلار بدست بیاورد. رویترز هم گفته است که این اطلاعات را از منابع مطلع نقل کرده است.

ظاهرا دیگر از خریداران بالقوه زیاد یاهو نحیف و ضعیف‌ خبری نیست و این نشان می‌دهد که  یاهو در زمین، در جبهه‌های متعدد از رقبایی مانند گوگل شکست خورده است. به هر حال در این منازعه قدرت این پیشنهاد می‌تواند موقعیت یاهو را در بازار قوی‌ کند. یاهو پیش از به توافق رسیدن با مایکروسافت، در موتورهای جستجو  به سختی عقب نشسته است و این قرارداد هم می‌تواند به خوبی برای مایکروسافت عمل کند به طوریکه سهم موتور جستجو "بینگ" را در بازار دو چندان نماید.

در تابستان 2009 هم اعلام شده بود که مایکروسافت، یاهو را معامله خواهد کرد، اما حالا مدیر عامل مایکروسافت "استیو بالمر" عقیده دارد که این معامله بهتر از معامله سه سال قبل نیست و نسبت به آن معامله متفاوت است، اشکالاتی به موتور جستجو یاهو اضافه شده و درعین حال این معامله، شامل مالیات با نرخ بالاتر و قیمت یاهو هم بسیار کمتر شده است.


مایکروسافت به تازگی نشان داده است که تمایلش برای ربودن سایر رقبا با قیمت‌های دهن پرکن همراه است. تابستان امسال، این شرکت موفق به پرداخت 5.8میلیارد دلار برای "اسکایپ" شد که یک بخش با کسب و کار جدید است. اسکایپ در شکل جدید آن از محصولات مایکروسافت، از جمله ویندوز تلفن و ایکس باکس Kinect است؛ به علاوه بر یکپارچه‌سازی خدمات خود به طور گسترده‌ای از نرم‌افزارهای مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، مایکروسافت به مشارکت بالایی با شرکت‌هایی مانند "فیس بوک" و "نوکیا" وارد عمل شده است. نوکیا اخیرا به کاهش سیستم‌ عامل‌های داخلی تلفن همراه خود به نفع ویندوز تلفن موافقت کرده، معامله‌ای که باید در گوشی‌های هوشمند مدل بالا تا پایان سال 2011 اجرایی شود.

این که آیا مایکروسافت می‌تواند یاهو را با قیمت پایین و ارزان خریداری کند و آن را به صف رو به رشد محصولات  مایکروسافت و خدمات ابر اضافه کند در آینده نه چندان دور مشخص خواهد شد، علاوه بر این، جذب میلیون‌ها نفر از کاربران یاهو به عنوان یک گنج بزرگ می‌تواند آنها را به استفاده بیشتر از محصولات مایکروسافت ترغیب کند.


در حال حاضر با معاملات بسیاری  که شرکت مایکروسافت در پیشرو دارد، این شرکت نشان داده که اشتهای زیادی برای هضم دیگر رقبا از شرکت‌های غول پیکر دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6304 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/07/14 تعداد مشاهده: 1314
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر