کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318053 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خریداران کارت‌های تلفن اینترنتی توجه کنند

مواردي در بحث فروش كارت‌هاي تلفن اينترنت وجود دارد كه مردم بايد هنگام خريد به‌ آن توجه لازم را داشته باشند و متاسفانه بعضي افراد از اين موارد آگاهي ندارند.

محمدحسن محمدي اردهالي - يك فعال حوزه ميزباني وب - درباره موضوع كم‌فروشي در كارت‌هاي تلفن اينترنتي اظهار كرد: به عنوان مثال در بعضي كارت‌هاي تلفن اينترنتي عنوان شده كه خريدار براي اطلاع از شرايط خدمات مي‌تواند به سايت شركت مورد نظر مراجعه كند، كه طبيعي است بسياري از خريداران به سايت شركت مربوطه مراجعه نكرده و از شرايط خدمات اطلاع نمي‌يابند و اين موضوع مشكلاتي را برايشان به وجود مي‌آورد.

وي گفت: به عنوان مثال در شرايط خدمات كارت تلفن اينترنت براي شركت خاصي عنوان مي‌شود كه تماس‌هاي كم‌تر از سه دقيقه همان سه دقيقه محاسبه مي‌شود، مثلا اگر يك دقيقه نيز مكالمه شود، همان سه دقيقه محاسبه مي‌شود و طبيعي است بسياري از خريداران از اين موضوع اطلاعي نمي‌يابند و اين شبهه برايشان به وجود مي‌آيد كه كم‌فروشي در اين زمينه صورت گرفته است.

اين فعال اينترنتي با بيان اينكه خريداران بايد در خريد كارت‌هاي تلفن اينترنتي دقت كنند و از شرايط خدمات كارت به هر نحوي كه شده اطلاع‌ يابند اظهار كرد: اطلاع نداشتن از اين موضوع بعضا شائبه‌ي كم‌فروشي را براي آن‌ها به وجود مي‌آورد.

وي گفت: موضوع مهم در اين زمينه آگاهي‌رساني مناسب و كافي شركت‌ها به مردم است تا خريداران در زمان خريد اطلاعات لازم را داشته باشند و بدانند كه از چه نوع سرويسي استفاده مي‌كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6306 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/07/16 تعداد مشاهده: 1268
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر