کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318401 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی منطبق با حرکت بدن کاربر ایرانی رونمایی شد

يک شرکت رايانه‌يي ايراني، تکنيک بازي حرکتي ايراني را در پنجمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال رونمايي کرد.

محمد بيک مولايي - مديرعامل شرکت طراح و سازنده اين بازي ديجيتالي - اظهار كرد: در ايران، اين نخستين باري است که تکنيک بازي حرکتي در بازي‌هاي رايانه‌يي ارائه مي‌شود.

او افزود: در اين بازي، نيازي به دستگاه کنسول بازي و کينکت و متعلقات آن نيست. در فاز اول اين تکنيک که در چهارمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال رونمايي شد، کاربران فقط تصوير را جابه‌جا مي‌کردند و خود کاربر جا به جا نمي‌شد و علاقه‌مندان مجبور بودند ايکس باکس و بازي‌هاي مخصوص آن را به قيمت بسيار زياد بخرند؛ اما در اين تکنيک، کاربران با يک وِب کَم معمولي مي‌توانند بازي‌هاي حرکتي را انجام دهند.

بيک مولايي خاطرنشان کرد: در حال حاضر، اين تکنيک تنها به‌صورت تست فني ارائه مي‌شود و بايد براي نسخه حرفه‌يي، تحت نظر کارشناسان مجرب و براساس سن، قد، وزن و توانايي‌هاي افراد متفاوت، به‌صورت هوشمند، برنامه‌اي متفاوت نوشته شود تا با توجه به توانايي‌هاي هر فرد سطح متناسب بازي براي فرد تنظيم شود.

بنا بر اعلام ستاد خبري نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال، تکميل اين تکنيک توسط يک گروه دانشجويي، حدود شش سال طول کشيده است.

پنجمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال تا 23 مهرماه از ساعت 8 تا 20 ميزبان علاقه مندان به توليدات ديجيتالي است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6335 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/07/18 تعداد مشاهده: 1415
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر