کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به روز رسانی امنیتی برای Mac OS X

اپل به روز رسانی های امنیتی گسترده ای به همراه یك نسخه جدید از سیستم عامل خود برای Mac OS X منتشر كرده است.

به روز رسانی های امنیتی Mac OS X 006-2011 بیش از هفتاد آسیب پذیری در اجزای اصلی را بر طرف می كند و هم چنین یه طور پیش فرض محصولات شركت های دیگر با این سیستم عامل به صورت یك مجموعه در آمده است.

بالاترین رده بندی امنیتی به بسیاری از رخنه های امنیتی اختصاص داده شده است. این رخنه ها از طریق یك بردار حمله از راه دور می توانند منجر به اجرای كد دلخواه شوند.

دو تا از مسائل امنیتی كه اصلاح شده اند مربوط به هسته Mac OS X می شوند. یك مورد درCoreStorage، دو مورد در CoreMedia و مابقی در CoreProcesses, CoreFoundation, CFNetwork و حتی در نرم افزار فایروال اصلاح شده اند.

اپل به همراه این به روز رسانی هم چنین بسیاری از بسته های نرم افزاری شركت های دیگر را در سیستم عامل خود قرار داده است. این بسته های نرم افزاری قابلیت های مهمی از قبیل: Apache HTTPD ،BIND ،PHP ،Tomcat Mailmain ،Python یا libpng را ارائه می دهند.

نرم افزار QuickTime، یك برنامه مركزی در اكو سیستم اپل، نیز برای برطرف شدن یازده آسیب پذیری مختلف در این اصلاحیه به روز رسانی شده است. با این حال برخی از آن ها تنها بر روی OS X Snow Leopard تاثیر می گذارند.

با وجود مزایای به روز رسانی های امنیتی، كاربران باید قبل از نصب، این به روز رسانی ها را به دقت بررسی كنند. دلیلش این است كه بر اساس برخی گزارش ها، نصب این به روز رسانی ها می توانند مسائل جدی را بوجود آورند.
نسخه جدید اپل Mac OS X Lion v10.7.2 حاوی اصلاحیه های امنیتی بسیاری از به روز رسانی امنیتی 006-2011 است.

گزارش هایی مانند "بعد از به روز رسانی، سیستم Lion 10.7.2 در حال حاضر به هنگام راه اندازی، به حالت تعلیق در می آید" یا "Mac پس از ارتقاء به نسخه 10.7.2 من را مجبور به راه اندازی مجدد می كند" شروعی برای ظاهر شدن فروم های پشتیبانی اپل است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6386 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/07/24 تعداد مشاهده: 1321
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر