کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند پیشنهاد برای کم‌تر شدن هزینه‌ی رومینگ در مناطق مرزی

امكان هم‌پوشاني شبكه اپراتورهاي تلفن همراه كشورهاي همسايه در مناطق مرزي كشور وجود دارد بنابراين مشتركان بايد هنگام برقراري يا دريافت تماس حتما از شبكه تلفن همراه اول اطمينان حاصل كنند، در غير اينصورت براي شماره آن‌ها هزينه‌هاي رومينگ محاسبه خواهد شد.

بهترين راه‌حل براي جلوگيري از وقوع اين امر اين است كه مشتركان شبكه اپراتوري تلفن همراه اول (علامت مشخصه) را از طريق جست‌وجوي شبكه به‌صورت دستي (Manual) انتخاب كنند.

كساني كه به شهرهاي مرزي ايران مسافرت مي‌كنند، توجه داشته باشند كه در صفحه LCD تلفن همراه‌شان IR-TCI و يا IR-MCI موجود باشد و اگر به غير از اين دو مورد به موارد ديگري برخورد كنند، حاكي از آن است كه در حوزه سرويس اپراتور كشور همسايه قرار گرفته‌اند و كليه مكالمات به‌صورت مكالمات بين‌الملل محاسبه مي‌شود.

در اين شرايط مشتركان بايد وضعيت منوي Network گوشي تلفن همراه خود را در حالت Manual قرار داده و IR-MCI يا IR-TCI را انتخاب كنند.

هم‌چنين با فعال‌سازي PINCODE و SECURITY CODE (قفل ايمني) گوشي از سوء استفاده از تلفن در موارد مفقودي و يا سرقت تلفن همراه جلوگيري به‌عمل آورند.

به گزارش ايسنا، در حال حاضر ليست شهرهايي که امکان همپوشاني دارند عبارتند از شهر زابل در كشور افغانستان، بازارچه مرزي تايباد در افغانستان، آستارا در آذربايجان، شهرهاي مرزي آذربايجان غربي در ارمنستان و ترکيه، شهرهاي مرزي کردستان در عراق و ترکيه، منطقه فاو و روستاهاي اطراف در عراق و کويت، شلمچه در عراق، جزاير خليج فارس در صورت استفاده از شناور در امارات.

طريقه شماره‌گيري هنگام استفاده از سرويس رومينگ به اين شرح است:

- موبايل ******** 009891

- شماره ثابت (تهران) ******** 009821

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6395 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/07/25 تعداد مشاهده: 1443
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر