کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317559 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا دنیا به موتورجستجوی دیگری نیاز دارد؟

مايکروسافت در بازار موتور جستجو، هر وقت با گوگل رقابت کرده است، يک چيز نصيبش شده: شکست.

اما تاثير موتورهاي جستجو در جذب مشتري آن قدر زياد است که اين شرکت هيچ گاه دست از رقابت نخواهد کشيد. موتور جستجوي بينگ که پنجشنبه گذشته براي اولين بار به عموم نشان داده شد، همانند ديگر موتورهاي جستجو، هر کلمه اي را که واردش کنند، جستجو خواهد کرد. اما بينگ براي کساني که بخواهند در 4 شاخه خريد، سفر، سلامت و امور محلي جستجو کنند، نتايج جالب توجهي خواهد آورد.

اين استراتژي ممکن است به مايکروسافت کمک کند تا کاربران را از سوي موتورهاي جستجوي اوليه به سمت خودش بکشاند و در نتيجه بتواند تبليغات بيشتري بگيرد. اما حتي اگر مايکروسافت در اين کار موفق باشند، احتمال اين که گوگل و ياهو اين ويژگي ها را به خود اضافه کنند، وجود دارد. از زمان قديم موتورهاي جستجو قابليت هاي همديگر را کپي مي کردند. در سال هاي اخير اول از همه پيشنهاد کلمه هاي مرتبط با جستجو به عنوان ويژگي مطرح شد، بعد تصاوير و بعد ويدئوها اضافه شدند. گرگ استرلينگ، تحليلگر اينترنت موسسه تحقيقاتي هوش بازار استرلينگ، مي گويد: «اگر يک ويژگي خاص به طور خاصي محبوب شود، براي اضافه کردن آن به گوگل اصلا نياز به انتظار طولاني مدت نيست.»

بينگ يک مشکل ديگر نيز پيش روي دارد: بر اساس تحقيقاتي که خود مايکروسافت انجام داده است بيش از 60 درصد کاربران اين شرکت اعلام کرده اند که از نتايج موتورهاي جستجوي فعلي رضايت دارند. اين نتيجه کار را براي شرکتي که تنها 8 درصد سهم بازار دارد و گوگل 64 درصد همان بازار را تصاحب کرده است، دشوار مي کند. تحقيقات مايکروسافت نشان مي دهد از هر چهار جستجو، تنها يکي در اولين بار به نتيجه مي رسد و بقيه بايد کلمه هايي که جستجو مي کنند را تغيير دهند يا به وبگردي بپردازند.

جستجوهاي مرتبط با مسافرت نشان مي دهد که مايکروسافت چطور مي خواهد رقبا را کنار بزند. مثلا اگر عبارت پرواز از سياتل به سان فرانسيسکو را سرچ کنيد، اولين لينک به شما اولين پرواز را خواهد داد و قيمت بليت آن. همچنين مي توانيد به رزرو بليت براي هفت روز آينده بپردازيد.

همين جستجو در گوگل يا ياهو فهرست وب سايت هاي هواپيمايي را مي آورد، اما قيمت بليت ها را خير. مايکروسافت اين بار به دنبال ساخت موتور جستجويي رفته است که آن را به اصطلاح «عمودي» مي نامند. عمده فعاليت مايکروسافت در نقاط ضعف گوگل است و نتايجي را نشان مي دهد که گوگل از قرار معلوم در آن بخش ها ضعيف عمل مي کند.

پراباکار رغوان، سرپرست آزمايشگاه هاي ياهو و استراتژي جستجوي ياهو مي گويد: «بازار موتورهاي جستجو هنوز در مراحل اوليه قرار دارد و فرصت هاي بي شماري براي خلاقيت و نوآوري وجود دارد، ما از ورود بينگ به رقابت استقبال مي کنيم.» نيت تايلر، سخنگوي گوگل هم اعلام کرد: «رقيب جدي داشتن سود بزرگي براي ما و فضاي جستجو است. باعث مي شود سخت تر کار کنيم و در انتها، اين کاربران هستند که از اين رقابت سود خواهند برد.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 640 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: جام جم آنلاین تاریخ خبر: 1388/03/19 تعداد مشاهده: 1264
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر