کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت شبکه تلویزیونی راه‌اندازی می‌کند

مایکروسافت از راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی با شعار "این زمان بسیار خوبی برای یک خانواده‌بودن است" خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت در حال راه‌اندازی تلویزیون جدید "تجاری – آگهی" است که برای اولین‌بار تعدادی از محصولات این شرکت در آن به نمایش درمی‌آید.

این شبکه در نمایش‌های تلویزیونی روز یکشنبه آغاز به کار خواهد کرد و در آن کنسول بازی ایکس باکس 360 مایکروسافت را با کنترل کننده Kinect ، همراه با ویندوز 7 در حال اجرا بر روی یک لپ تاپ سامسونگ نشان داده خواهد داد.

یک ویندوز 7 نصب شده در گوشی‌های هوشمند نیز در یکی از تبلیغات؛ و مجموعه نرم‌افزار آفیس مایکروسافت در حال استفاده شدن قابل رؤیت خواهد بود.

گفته شده که دلیل ساخت چنین شبکه تلویزیونی، نشان دادن میزان محبوبیت و شیوع محصولات این شرکت در میان مردم است.

رئیس بازاریابی استراتژیست مایکروسافت "دیوید وبستر" گفت: اگر مردم می‌دانستند که شرکت ما با چه ایده‌ای دست به این کار زده است حتما تعجب خواهند کرد، چون با دیدن تبلیغات این رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند، آنها به احتمال زیاد این گونه فکر می‌کنند که "وای ، من باید این رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند را به سرعت بررسی کنم و یکی از آنها را فوری بدست بیارم."

هنوز به میزان هزینه‌ای که شرکت مایکروسافت بر روی این تلویزیون سرمایه‌گذاری کرده منتشر نشده است؛ با این حال اعلام شده است که بودجه قابل توجه ای صرف آن شده است و در 35 کشور جهان نشان داده می‌شود.

در برچسب تبلیغاتی این محصول آمده است : "این زمان بسیار خوبی برای یک خانواده‌بودن است." ( "It's a great time to be a family." )

در این تبلیغات نشان داده می‌شود که چگونه محصولات مایکروسافت توسط خانواده‌ها برای انجام دادن کارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال، پدر در حال بازی Kinect در ایکس باکس 360 است که دختر وی با یک تلفن ویندوز 7  از وی فیلم برداری می‌کند. سپس دختر خانواده این ویدئو را به برادرش برای تغییر در مایکروسافت آفیس می‌دهد و سپس پسر خانواده آن را در پست آنلاین قرار میدهد. سپس پسر این ویدیو را بر روی نوت بوکی که ویندوز 7 نصب شده است به نمایش در می‌آورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6404 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/07/25 تعداد مشاهده: 1284
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر