کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقدی بر بازی Need For Speed: Undercover

تا چند وقت پيش از اکثر نيدفوراسپيد باز هاي قديمي(!) که مي پرسيديد، most wanted را بهترين نسخه از سري «عطش سرعت» مي دانستند و مي پرسيدند: «چرا ديگر بازي اي مثل موست وانتد ساخته نمي شود؟» مثل اينکه الکترونيک آرتز سرانجام آه و ناله هاي اين دسته را شنيد که در پاسخ به آن به شعبه ونکوور خودش ماموريت داد تا نسخه جديد اين بازي را با الهام از most wanted و با سبک و سياقي هر چه نزديک تر به آن بسازد.

داستان

در undercover شما نقش يک مامور مخفي را بازي مي کنيد که زير نظر يک مامور پليس به نام «چيس لينه» (تلفظش با خودتان!) که نقش آن را يک بازيگر درجه دومي هاليوودي به نام «مگي کيو» بازي مي کند، بايد به يک گروه خلاف کار (و البته ماشين باز) خياباني که دست اندرکار قاچاق مواد مخدر هم هستند، نفوذ کند و گروه آنها را متلاشي نمايد. داستان بازي به صورت تکه تکه و به تقليد از «موست وانتد» در قالب نماهايي سينمايي روايت مي شود که در مجموع چنگي به دل نمي زند و بيشتر براي رنگ و لعاب دادن به گيم پلي بازي است.

گيم پلي

مثل همه نسخه هاي ديگر «عطش سرعت» محل مسابقات خيابان هاي شهر است که اين بار نام اين شهر خيالي بندر «تراي سيتي» است. طبق معمول بازي را با يک خودروي معمولي و نسبتا ضعيف آغاز مي کنيد اما طولي نمي کشد که انواع و اقسام خودروهاي مدل بالا در اختيارتان قرار مي گيرد. با پولي که از مسابقات در مي آوريد علاوه بر بالا بردن قابليت هاي خودروي فعلي تان، مي توانيد سري هم به فروشگاه بزنيد و از بين50 خودروي رنگ و وارنگ اروپايي، آمريکايي و ژاپني، خودروي موردنظر خود را انتخاب کنيد.

خودروهاي اکثر توليدکننده هاي مشهور مثل نيسان، دوج، کاديلاک، فورد، پورشه، لامبورگيني، بي .ام.دبليو، آستون مارتين، ميتسوبيشي و ... ليسانس شده اند و از لحاظ تنوع خودروها کم و کسري وجود ندارد. پس از برنده شدن در هر رقابت هم علاوه بر کسب پول، بسته به کيفيت رانندگي تان، مقداري هم به توانايي هاي شما افزوده مي شود که البته تاثير محسوسي در روند بازي ندارد. در اين نسخه، باز هم پليس ها با تمام قدرت بازگشته اند و عرض اندام مي کنند. بخش هاي جدال با پليس ها عموما از سه نوع است: در حالت اول فقط بايد رد آنها را گم کنيد، اما در حالت دوم ابتدا بايد مبلغ مشخصي به اموال عمومي صدمه بزنيد و بعد خودتان را از شر ماشين هاي پليس خلاص کنيد. در حالت سوم هم ماموريت شما اين است که تعداد معيني ماشين پليس را از کار بيندازيد.

در اين نسخه هم مي توانيد از انواع موانع خياباني مثل تيرهاي چراغ برق، بار کاميون ها و بيلبوردها براي خراب کردن خودروي پليس ها و متوقف کردن آنها استفاده کنيد که يکي از لذت بخش ترين مراحل نسخه هاي پيشين بود. گرچه مسابقات drift و drag در اين نسخه حذف شده، يکي از قسمت هاي جالبي که به undercover اضافه شده است، تعقيب وگريز دو نفري با يک حريف قدر است که طي آن شما بايد براي مسافت يا مدت زمان معيني از رقيب خود پيش بيفتيد تا حسابي روي او را کم کنيد! به جز اين موارد، بقيه مسابقات بازي شامل همان رقابت هاي معمولي checkpoint sprint, و circuit مي شود که بايد در آنها اول شويد. گرچه گفتيم روند داستاني بازي اصلا جذاب نيست، اما ماموريت هايي جانبي اي هم در آن گنجانده شده که علاوه بر ابداعي بودن، بعضي از آنها فيلم هايي خاطره انگيز چون ترانسپورتر، سرقت در 60 ثانيه و جيمز باند را تداعي مي کنند که در نوع خود جالب توجه است.

گرافيک

کيفيت گرافيکي بازي را مي توان در سطح خيلي خوب و نه عالي دانست. علتش هم گرافيک فوق العاده بازي هايي است که طي يک سال اخير ساخته شده اند. با اين حال هيچ چيز مانع نمي شود شما هنگام گشت وگذار در شهر و در بحبوحه مسابقات، از جزئيات اشياي پيرامون و رنگ بندي محيط و نور آفتاب سپيده دم لذت نبريد. سازندگان براي جلب رضايت هر چه بيشتر نيدفوراسپيد دوستان و هر چه نزديک تر کردن آن به نسخه موفق most wanted رنگ بندي آن را هم به اين نسخه شبيه کرده اند و پس زمينه سبز و زرد در همه جا خودنمايي مي کند.

حالت چندنفره

در حالت آنلاين بازي کننده به دو دسته دزدها و پليس ها تقسيم مي شوند. فرد سارق بايد تلاش کند پولي را از جايي تحويل بگيرد و در جايي مشخص تحويل بدهد. از سوي ديگر بازي کننده با خودروي پليس بايستي به هر نحو ممکن جلوي او را گرفته و نگذارد به محل قرارش برسد. اين حالت يکي از مدهاي نوآورانه و جالب توجه بازي است.

جمع بندي

در کل نسخه جديد need for speed با نام undercover نسخه اي ساده و همه پسند از اين بازي محسوب مي شود. همه چيز در جهت ساده تر کردن بازي صورت گرفته تا هر بازي کننده اي بتواند از لذت صرف رانندگي و گاز دادن در خيابان هاي تراي سيتي بهره مند شود. سيستم صدمه به سادگي قابل غيرفعال کردن است. براي گرفتن مأموريت جديد يا وارد شدن به يک مسابقه، ديگر نيازي به چرخ زدن در شهر نخواهد بود و به سادگي و با فشردن دکمه tab مي توانيد وارد هر مأموريت جديدي بشويد. برنده شدن در مسابقات ساده تر شده است، که البته اين موضوع کمي براي قديمي ترها نامطبوع است. کلا «مخفيانه» نسخه اي بهينه شده و ساده از شماره هاي پيشين «عطش سرعت» است که با فاصله گرفتن از حالت شبيه سازي (simulation) اين بازي را هر چه بيشتر به يک بازي ريسينگ لذت بخش و مفرح تبديل کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 646 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: دنیای کامپیوتر و ارتباطات تاریخ خبر: 1388/03/20 تعداد مشاهده: 2063
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر