کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر در گوگل

با افزوده شدن بخش گوگل پلاس، بزرگترین موتور جستجوگر در فضای سایبری به تدریج به سمت یک رسانه اجتماعی پیش می رود. گوگل پلاس سرویس شبکه اجتماعی گوگل است. گوگل پلاس به عنوان لایه‌ای که خدمات اجتماعی مختلف گوگل از جمله گوگل پروفایل و گوگل باز را در خود ادغام می‌کند، امکانات جدید بسیاری از جمله حلقه‌ها، پاتوق‌ها، جرقه‌ها و تجمع‌ها را نیز ارائه می‌کند. گوگل پلاس بزرگترین تلاش گوگل برای رقابت با شبکه اجتماعی فیس‌بوک است که بیش از 800 میلیون کاربر دارد.این سرویس در 28ژوئن 2011به طور آزمایشی آغاز به کار کرد که در این مرحله آغازین کاربران صرفاً از طریق دعوتنامه از جانب دیگر اعضا قادر به عضو شدن در این شبکه هستند. به گفته سازندگان در حالی که فیس‌بوک با اتهاماتی نظیر نقض حریم کاربران رو به رو است، گوگل پلاس با استفاده از قابلیت های خود این امکان را به کاربران می‌دهد تا بر روی اطلاعاتی که قصد به اشتراک گذاشتن آنها را با دیگران دارند اشراف کامل داشته باشند.

اما آغاز برنامه گوگل پلاس موجب شده است تا فیس بوک نوعی تحت تاثیر قرار گیرد. چندی پیش سین پارکر، سرمایه‌گذار سیستم «اسپاتیفای» و رئیس سابق فیس‌بوک، حملات کلامی تندی علیه شبکه اجتماعی مورد علاقه خود «فیس بوک» داشت. وی گفت: مشکل آن محرمانه نیست. مشکل فیس بوک این است که بسیاری از کاربران فعال آن، در حال ترک آن به‌خاطر به‌دست آوردن خدمات دیگر می‌باشند.
وی به سایت «2.0 سامیت» گفت: تهدیدی که متوجه فیس بوک است، این است که کاربران فعال فیس بوک در حال هجوم به سمت توییتر و گوگل پلاس هستند، چرا که فیس بوک روش‌های کافی برای مدیریت اطلاعات زیاد در اختیار کاربران قرار نداده است. پارک همچنین در مصاحبه با جان باتل، از «اسپاتیفای» دفاع کرد که سرویس موسیقی را با فیس بوک ادغام کرده است و مستلزم آن است که کاربران از طریق کاربری فیس بوک وارد شوند. این امر دسترسی اسپاتیفای به فیس بوک را برای تقریبا 800 میلیون کاربر فراهم می‌کند. پارکر در پاسخ به سئوال جان باتل مبنی بر اینکه شما به عنوان یکی از سهامداران عمده فیس بوک، درباره این بحث که فیس بوک نسبتا ترسناک تلقی شده است، چه فکر می‌کنید، گفت: بعضی چیزها که امروز مشمئزکننده و ترسناک به نظر می‌رسند، از ضروریات فردا به حساب می‌آیند.

البته گوگل در دور رقابت نانوشته با فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی اقدامات متعددی نیز انجام داده است. حدود20 ماه گذشته بود که گوگل سرویس گوگل‌باز خود را برای رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرد تا از چرخه رقابت شبکه‌های اجتماعی جا نماند اما به این قضیه واقف بود که به سختی خواهد توانست در این مسیر و با این سرویس به موفقیت برسد. به همین منظور مسئولان اجرایی این شرکت در بدو ورود این سرویس، به سرویس جی‌میل کاربران اعلام کردند که تنها قصد آنها از راه‌اندازی گوگل‌باز ایجاد رفاه برای کاربرانشان بوده است تا به‌راحتی بتوانند به تبادل اطلاعات منظم و مبتنی بر چندرسانه‌ای بپردازند و از اعمالی همچون صوت و تصویر برای فعالیت‌های اینترنتی و الکترونیکی خود بهره ببرند.از این موضوع به سادگی می‌شد دریافت که سرویس گوگل‌باز به‌هیچ عنوان رقیبی برای دیگر شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک و حتی توییتر نخواهد بود و این زمانی به قطعیت رسید که مدیر اجرایی این شرکت اذعان کرد که به هیچ دلیلی قصد رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی را نداریم. الگوریتم به‌کارگیری این سرویس که به قول عده‌ای از صاحب‌نظران عرصه فناوری اطلاعات، تقلیدی از سایر فعالان این بخش بوده است، به نوعی برای شرکت نوآور و بزرگی همچون گوگل لطمه و ضعف حساب می‌شد تا جایی که روند تصاعدی موفقیت در فعالیت‌های این شرکت عظیم را به مرز ثابتی رساند و مسئولان این شرکت از آنجا به فکر راه‌اندازی رویدادی جدید افتادند که مطابق با روند نوآورانه این شرکت باشد. طولی نکشید که گوگل پلاس به‌عنوان پروژه مطرح گوگل در زمینه شبکه‌های اجتماعی مطرح شد و اذهان عمومی را به سمت آن سوق داد و به نوعی پرده پوشی گوگل باز شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6483 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: جام نیوز تاریخ خبر: 1390/08/04 تعداد مشاهده: 1863
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر