کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ترفند: فعال سازی پنجره تایید عملیات حذف در ویندوز

یکی از امکاناتی که در تمام نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز تا به امروز وجود داشته است، نمایش پنجره‌ای جهت تایید عملیات حذف فایل‌ها یا پوشه‌هاست. کاربران مبتدی در بسیاری از موارد هنگام حذف یک فایل یا پوشه این پنجره را مشاهده و آن را تایید می‌کنند تا عملیات حذف اطلاعات موردنظر و انتقال آنها به سطل زباله ویندوز به انجام برسد. کاربران حرفه‌ای نیز وقتی به‌طور کامل از حذف اطلاعات موردنظر اطمینان دارند، با نگهداشتن کلیدهای Shift + Delete پس از مشاهده پنجره تایید عملیات حذف، به‌طور مستقیم اطلاعات موردنظر را از رایانه حذف می‌کنند (عدم انتقال به سطل زباله) آیا در ویندوز 8 فایل یا پوشه‌ای را حذف کرده‌اید؟

برخلاف دیگر نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز، در ویندوز 8 هیچ خبری از نمایش پنجره تایید نیست و وقتی کلید Delete را فشار دهید بدون هیچ تاییدیه مجددی فایل یا پوشه انتخاب شده شما به سطل زباله ویندوز منتقل می‌شود! اگر از ویندوز 8 استفاده می‌کنید و اتفاقی دست تان به کلید Delete می‌خورد یا کودکی در منزلتان به رایانه علاقه دارد و مدام کلیدهای صفحه‌کلید را فشار می‌دهد و موجب حذف اطلاعات شما می‌شود، با استفاده از روش زیر می‌توانید نمایش پنجره تایید عملیات حذف را مجددا فعال کنید تا این عملیات همچون گذشته پس از تایید مجدد به‌انجام برسد.

برای این کار:

1ـ در دسکتاپ ویندوز 8 به‌دنبال آیکون Recycle bin بگردید و پس از مشاهده، روی آن کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

2ـ در پنجره تنظیمات سطل زباله، علامت چک‌مارک کنار عبارت Display delete confirmation dialog را فعال کنید.

3ـ با کلیک (ترفندسیتی) روی گزینه Apply، تغییرات را اعمال کرده و پنجره‌های فعال را ببندید.

4ـ از این پس حذف اطلاعات موردنظر شما پس از انتخاب گزینه Yes در پنجره تایید به‌انجام می‌رسد و به‌این ترتیب از حذف اتفاقی اطلاعات جلوگیری می‌شود.

توجه: دقت داشته باشید هنگام حذف مستقیم اطلاعات از روی رایانه (عدم انتقال به سطل زباله ویندوز با استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift+Delete) پنجره تایید عملیات حذف همچون گذشته نمایش داده می‌شود و مراحل مذکور برای فعالسازی پنجره تایید هنگام حذف اطلاعات و انتقال آنها به سطل زباله ویندوز است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6501 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/08/07 تعداد مشاهده: 1429
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر