کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیامک‌ها هم فیلتر می‌شوند؟!

فيلتر شدن برخي سايت‌ها به دلايل مختلف موضوعي است كه هر از چند گاهي مورد توجه رسانه‌ها قرار مي‌گيرد اما اخيرا بحث فيلتر يا سانسور شدن برخي پيامك‌ها نيز مطرح و عنوان شده كه در مواقعي خاص و با توجه به شرايط، اجازه ارسال برخي پيامك‌ها كه حاوي كلماتي خاص باشند به مشترك داده نمي‌شود.

پيش‌تر عنوان شده بود كه پيام‌هايي كه حاوي واژه‌هايي مانند «نماينده‌ مجلس»، «استانداري» و يا «تاريخ» و برخي واژه‌هاي ديگر هستند از حساسيت برخوردار بوده و شبكه تلفن همراه مانع از ارسال آن‌ها مي‌شود، اما اخيرا علي‌اكبر اوليا - نماينده مجلس شوراي اسلامي - اظهار كرد "در ارسال پيامك نقص وجود دارد، نمي‌خواهم نام آن را سانسور بگذارم؛ اما بعضا برخي كلمات كه در پيامك وجود دارد باعث مي‌شود آن پيامك ارسال نشود".

وي افزود: "مثلا اگر كلمه "جلسه" در پيامك وجود داشته باشد آن پيامك ارسال نمي‌شود، من اين موضوع را با وزير ارتباطات مطرح كردم و وزير اعلام كرده كه موضوع دست ما نيست".

هرچند وزير ارتباطات درباره نقص در ارسال پيامك‌ها به اوليا پاسخ داد: بخشي از اشكالات مربوط به گوشي است چرا كه برخي گوشي‌ها پيامك فارسي را منتقل نمي‌كنند و يا ناقص منتقل مي‌كنند، همچنين برخي گوشي‌ها به دليل وجود ويروس در سيستم ارسال پيامك نقص دارند، براي پيامك‌هاي تكراري نيز كتبا اعلام كرده‌ايم كه هزينه آن‌ها يك بار محسوب مي‌شود.

اما وي توضيحي درباره صحت يا رد موضوع مربوط به ارسال نشدن پيامك با واژه‌هاي خاص نداده است و اظهارات اخير اين نماينده مجلس، سوالاتي را در اذهان مشتركان بوجود آورده است كه ممكن است علت ارسال نشدن برخي از پيامك‌ها وجود چنين كلماتي باشد كه هيچ اطلاع‌رساني در اين باره از سوي مراجع تصميم‌گيري انجام نشده و به نظر مي‌رسد ارايه توضيح در اين باره خالي از لطف نباشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6510 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/08/09 تعداد مشاهده: 1213
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر