کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیفا استفاده از آی‌فون و آی‌پد را ممنوع می‌کند

فیفا قصد دارد استفاده از ابزارهای فناورانه به ویژه آی‌فون و آی‌پد را در روی نیمکت مسابقات فوتبال ممنوع کند.

اعضای Fifa Task Force Football ۲۰۱۴ در سوئیس متشکل از "فرانس بکنبایر"، "پله"، "دیمیتریو آلبریتنی" و "بابی چارلتون" در حضور "بلاتر"، رئیس فیفا پیشنهاد دادند که استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها در نیمکت و در جریان رقابت‌های فوتبال ممنوع شود.

استفاده از دستگاه‌هایی چون آی‌فون و آی‌پد می توانند در تصمیم‌گیری‌های احتمالی داوری در دوره مسابقات اثر بگذارند. به طوریکه این دستگاه‌ها قادرند از صحنه های مهم مسابقات فیلمبرداری کنند و این اجازه را بدهند که داور در خصوص آفسایدها و گل‌های مشکوک تصمیم گیری دوباره کند.

این درحالی است که به نظر می رسد فیفا تمایلی به استفاده از این فناوریها ندارد. به طوریکه در گذشته نیز این سازمان بین المللی نظر منفی خود را درباره استفاده از بازبینی صحنه ها در حرکت آهسته در زمین فوتبال مخالفت کرده بود و اکنون قصد دارد که مانع استفاده از آی‌فون، آی‌پد و دستگاه‌های مشابه شود.

درحقیقت، درحال حاضر بسیاری از مربیان در دوره تمرینات از تبلت‌ها برای مطالعه و بازبینی حرکات بازیکنان و الگوهای بازی استفاده می کنند.

مخالفت فیفا با فناوری‌های پیشرفته در شرایطی انجام می شود که بسیاری از ورزش‌ها به ویژه تنیس، راگبی و بسکتبال به منظور بهتر کردن داوری و بازبینی دقیق‌تر لحظات بازی با آغوش باز از این نوع فناوری‌ها استقبال کرده‌اند.

دیمیتریو آلبرتینی در این خصوص اظهار داشت که قطارهای فیفا و دنیای های‌تک از دو سکوی موازی هم حرکت می‌کنند و هرگز به یکدیگر نمی رسند.

این فوتبالیست سابق تیم ملی ایتالیا افزود: آی‌فون و آی‌پد فناوری‌های ویدیویی هستند که نمی توانند وارد دنیای فوتبال شوند. فیفا همیشه با این نوع دستگاهها مبارزه کرده است چون وسیله ای برای بازبینی آن چیزی هستند که در زمین رخ داده است. یک حرکت آهسته درست و واقعی می تواند روح مربیان و بازیکنان را در طول مسابقه به هیجان آورد.

براساس گزارش وایردنیوز، به طور خلاصه فیفا می خواهد که فوتبال بیرون از هر نوع منطق نوآورانه باقی بماند چراکه این ابزارها فوتبال را از حالت انسانی خارج کرده و آن را تحت کنترل ابزارهای انفورماتیکی قرار می دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6514 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/08/09 تعداد مشاهده: 1463
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر