کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد دفاتر الکترونیکی خدمات سربازی

كاهش خدمت  سربازی متأهلین، منتفی استرئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از راه اندازی دفاتر الکترونیکی خدمات مشمولان وظیفه در 31 استان کشور خبر داد و گفت: تمامی پرسشها و خدمات به مشمولان وظیفه در این دفاتر ارائه می شود.

سردار حمید صدرالسادات با اشاره به راه اندازی نخستین پیشخوان الکترونیکی ویژه مشمولان وظیفه در استان اصفهان، افزود: این پیشخوان به صورت پایلوت در کنار سازمان وظیفه عمومی راه اندازی شده که روزانه پاسخگوی یکهزار مراجعه کننده است و بابت این خدمات مبلغی دریافت نمی شود.
وی افزود: تلاش می کنیم بتوانیم این دفاتر پیشخوان را در 31 استان کشور راه اندازی کنیم ولی اگر زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین هماهنگیهای لازم انجام شود دیگر نیازی به این دفاتر نبوده و خدمات به صورت مجازی ارائه می شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: در این دفاتر پیشخوان بیشترین درصد نیازهای مشمولان وظیفه اعم از آخرین وضعیت خدمت وظیفه، تاییدیه ها، دعوت نامه ها و... به متقاضیان ارائه شده و تمامی این اطلاعات به روز است.
سردار صدرالسادات در پاسخ به این پرسش که حضور ماموران با برگه های قرمز در خانه ها برای اعزام مشمولان غایب موجب آبروریزی خانواده ها شده است، گفت: برگه قرمز برای مشمولانی صادر می شود که قبلا برای اعزام به خدمت اعلام آمادگی کرده بودند اما پس از مشخص شدن تاریخ اعزام، به این سازمان مراجعه نکرده اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6515 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/08/09 تعداد مشاهده: 1531
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر