کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استیو جابز: بیل‌ گیتس خود را مشغول کارهای بشردوستانه کند نه فن‌آوری

در کتاب جدیدی که به عنوان زندگینامه "استیو جابز" منتشر شده است، وی انتقادات بسیار صریحی را نسبت به بیل گیتس مطرح‌کرده است.

به گزارش سافت‌گذر؛ با انتشار کتاب جدیدی درباره "استیو جابز" مشخص شد که او انتقادی بسیاری در مورد "بیل گیتس"  - یکی از بنیانگذاران و رئیس مایکروسافت – وارد می‌کرده است.

اما در مصاحبه تلویزیونی روز یکشنبه در ABC ، گیتس با ستایش بنیانگذار اپل، گفت: هنگامی که شما در مورد اینکه چرا جهان امروز بهتر است، اینترنت، کامپیوتر شخصی، تلفن، شما فکر خواهیدکرد که سرو کار داشتن با اطلاعات است که همه چیز را خیلی فوق‌العاده می‌کند.

استیو جابز نظر خود را درباره گیتس به "والتر ایساکسون" نویسنده زندگینامه‌اش این‌گونه داد:

بیل اساسا دارای شخصیت خیال‌پرداز و پراوهامی است و تا به حال نتوانسته است چیزی را خود اختراع کند، به همین دلیل من فکر می‌کنم در حال حاضر او را راحت‌تر است در کارهای بشردوستانه باشد تا امور تکنولوژیک. او به طور شرمانه‌ای به پاره‌پاره‌کردن ایده‌های افراد دیگر می‌پردازد.

گیتس در این برنامه محترمانه و با شخصیت در جواب جابز گفت: در طول این سال‌ها جابز مطالب بسیار خوبی را درباره من بیان کرده است و همچنین مطالب خشن و سختی را به من نسبت داده است.



وی ادامه داد: ما با هم کار می‌کردیم، ما یکدیگر را به عنوان رقیب تحریک می‌کردیم. هیچ یک از اینها هرگز مرا اذیت نکرد.

در واقع  مایکروسافت و اپل با هم کار می‌کردند، از جمله کمک به توسعه مایکروسافت آفیس برای مک.

در سال 1997، همان سالی که جابز به اپل به عنوان مدیر عامل بازگشت، مایکروسافت 150 میلیون دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کرد.

گیتس که در آن زمان نیز شخصیت مشهور و شناخته شده‌ای بود بر روی یک صفحه نمایش غول پیکر از طریق یک ارتباط ماهواره‌ای در نمایشگاه MacWorld ظاهر شد تا  این قرارداد را اعلام کند.



از آن زمان به بعد بود که اپل توانست به راه‌اندازی آی‌پاد، آی‌فون و محصولات دیگر بپردازد. این شرکت توانست قلب و کیف پول مصرف‌کنندگان را تسخیر کند و شرکت عظیم فن‌آوری اپل را بسازد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6529 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/08/10 تعداد مشاهده: 1908
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر