کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی بازار پرفروش‌ترین گوشی‌ها در آمریکا

با توجه به یک نظرسنجی جدید، "HTC " رهبر جدید گوشی‌های هوشمند در آمریکا است.

 به گزارش سافت‌گذر؛ این شرکت تایوانی توانسته است 5.7 میلیون گوشی هوشمند را در سه ماهه سوم سال 2011 به این کشور صادر کند. سامسونگ با 4.9 میلیون واحد در رتبه دوم قرار دارد این در حالی است که اپل با 4.6 میلیون در رتبه سوم قرار گرفته است.

چرایی این موفقیت و رشد، سخت نیست. HTC توانسته‌است تعداد بسیاری گوشی‌ هوشمند مبتنی بر آندروید برای طیف گسترده‌ای از کاربران و در انواع مختلف قیمت‌ تولید کند. این شرکت در حال حاضر حدود 25 درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند در آمریکا را در سلطه خود دارد، هر چند که به لطف موفقیت روزافزون " iPhone 4S " در سه ماهه جاری می‌تواند این آمار تغییر کند.

اما شاید بیشتر نگرانی‌ها مربوط به تسلط و حکمفرمایی برند " Blackberry " در این کشور است.

" Canalys "مدعی است که سهم بازار ایالات متحده در تلفن‌های همراه از 24 درصد در سه ماهه سوم سال 2010 به نه درصد در سه ماهه سوم سال 2011 کاهش یافته است.

شاید این کاهش استفاده از این گونه تلفن‌ها مربوط به کسانی است که به دلیل برخی از ویژگی‌های خاص این توت سیاه -  Blackberry - استفاده از آن را کنار گذاشته‌اند.

کارشناسان آینده درخشانی را برای " Blackberry " و " RIM " با وجود " iPhone 4S " و محصول جدید موترولا با نام" Motorola RAZR " و " Samsung Galaxy Nexus " پیش‌بینی نمی‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6530 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/08/10 تعداد مشاهده: 1371
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر