کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسوس: تبلت های ویندوز 8 در سه ماه سوم سال 2012 وارد بازار می شوند

Asus Tablet - Windows 8 در روزهای اخیر شواهد زیادی بدست آمده که نشان می دهند تبلت های مجهز به سیستم عامل ویندوز 8 در سه ماه سوم سال 2012 بصورت گسترده وارد بازار خواهند شد. اسوس نیز رسما اعلام کرد که قصد دارد تبلت های ویندوز 8 خود را در سال آینده تولید و عرضه کند. پیش تر اطلاعاتی مبنی بر برنامه ریزی دو شرکت HP و Dell برای تولید تبلت های ویندوز 8 به بیرون درز کرده بود.

شایعات مختلفی در رابطه با زمان عرضه ویندوز 8 مطرح شده است و تمام آنها زمان عرضه را سال 2012 اعلام کرده اند. اما بر اساس اعلام شرکت های مختلف از جمله Asus، انتظار می رود در سه ماه سوم و یا چهارم سال 2012 محصولات مبتنی بر ویندوز 8 رسما وارد بازار شوند.

با توجه به امکانات و قابلیت های ویندوز 8 از جمله سازگاری کامل آن با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی و پشتیبانی از پردازنده ARM انتظار می رود ویندوز 8 سهم قابل توجهیاز بازار تبلت ها را بدست آورد. اخبار و شایعات نیز نشان می دهد که شرکت های بزرگ تولید کننده کامپیوتر مانند Dell, HP و Asus در حال توسعه و تولید تبلت های جدید سازگار با Windows 8 می باشند. مطمئنا شرکای تجاری مایکروسافت به اطلاعاتی دسترسی دارند که ما از آن بی خبریم.

با توجه به زمان بندی اعلام شده توسط اسوس انتظار می رود نسخه آزمایشی ویندوز 8 (Beta Version) در اوایل سال 2012 منتشر شود.

ویندوز 8 یک تحول بزرگ در رابط کاربری و گرافیک سیستم عامل ویندوز خواهد بود. اگر چه ویندوز 8 به خوبی از ماوس و کی برد پشتیبانی می کند اما رابط کاربری با صفحه لمسی نیز سازگار است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6537 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1390/08/11 تعداد مشاهده: 1270
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر