کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت چگونه اسلامی - انسانی می‌شود؟

چندين ماه از مطرح شدن موضوع اينترنت پاك مي‌گذرد اما از اظهارات اخير وزير ارتباطات مبني بر اينكه "ايده اوليه اينترنت پاک چند ماهي است که مطرح شده و اجراي آن بايد در دستور کار قرار بگيرد" مي‌توان دريافت كه اجراي اين طرح هنوز در دستور كار اين وزارتخانه قرار نگرفته است.

اينترنت پاكي كه از اوايل امسال با نام شبكه ملي اطلاعات گره خورده و به گونه‌اي با آن آميخته شده، درصدد پشت‌ سرگذاري آخرين مراحل ارزيابي و ورود به مرحله پياده‌سازي است.

شبكه ملي اطلاعات به واسطه پياده‌سازي‌هاي مشابه در كشورهاي اغلب آسيايي نشان داده كه براي پياده‌سازي چنين شبكه داخلي، چندان مشكلي بر سر راه نخواهد بود ولي براي پاك‌سازي اينترنت در شرايطي كه با رويكردي جدا از شبكه ملي اطلاعات با آن رفتار شود، بايد طوفان فكري شكل مي‌گرفت تا نتايج حاصل از آن، طرحي شسته و رفته مي‌شد.

به گفته كارشناسان بدون داشتن هدف و به اصطلاح طرحي مشخص در راستاي انجام يك پروژه، مسلما عملي بيهوده و چرخه‌اي باطل طي شده است و نتيجه‌اي جز اين نخواهد داشت كه در مرحله اول برنامه‌ريزي، به بن‌بست رسيده و مراحل ارزيابي و تحليل پروژه نيز خاموش بماند و حاصلي جز اين نداشته باشد كه آن پروژه به جمع ساير طرح‌هاي اجرا نشده بپيوندد.

اما صراحت مسوولان در اجراي چنين طرحي حاكي از آن است كه سلسله نشست‌هايي در جهت اجراي چنين پروژه‌اي برگزار شده، هرچند كه حيطه فراگيري آن به‌صورت عمومي اطلاع‌رساني نشده باشد؛ اما چون تعريف دقيقي هنوز از پاك‌سازي اينترنت ارائه نشده، برخي دچار ابهام مي‌شوند كه با وجود فيلترينگ‌هاي قوي موجود بر روي درگاه‌هاي ورودي و خروجي كشور ديگر به چه نحوي محدوديت اعمال خواهد شد.

اما اينترنت پاك را اگر منطبق بر شبكه ملي اطلاعات و در راستاي يك هدف فرض كنيم، همين امروز و فردا رخ نمايان خواهد كرد. جالب است طرحي كه هنوز مشخص نيست چه ويژگي‌هايي دارد، در ماه‌هاي اوليه سال 90 با عنوان اينترنت حلال نيز مطرح شد تا جايي كه عده‌اي گمان كردند كه اينترنت پاك، حلال و شبكه ملي اطلاعات سه پروژه مستقل داراي اولويت براي اجرا هستند.

معاون وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در اين باره به ايسنا خبر داده بود كه اينترنت حلال ممكن است يك حدود خاصي را مدنظر قرار بدهد، در حالي‌كه در اينترنت پاك مباحث مذهبي نيز مطرح است، ولي شايد دايره شمول آن خيلي وسيع‌تر از حلال شود. اما مدتي بعد وزير ارتباطات اعلام كردند كه موضوع اصلي همان اينترنت پاك است كه با برداشت‌هاي خاص افراد مواجه شده است.

اما وزير ارتباطات اخيرا در نشست سالانه روز رايانه پاک اعلام كرد: مبني بر اينكه توسعه اينترنت پاک بايد در دستور کار قرار بگيرد و اينترنت بايد از آسيب‌ها تهي شده و موجب شکوفايي و بالندگي استعدادهاي انساني شود.

رضا تقي‌پور معتقد است كه ايده اوليه اينترنت پاک چند ماهي است که مطرح شده و اجراي آن بايد در دستور کار قرار بگيرد.

البته او به اين موضوعات اكتفا نكرده و گفته است كه تعريف ما از اينترنت پاك فقط اسلامي بودن آن نيست بلكه انساني بودن آن است، يعني مباحثي كه انسان را به جايگاه والايي كه دارد، هدايت كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6538 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/08/12 تعداد مشاهده: 1651
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر