کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عکس / ایران جزء کشورهای آلوده به یک تروجان

مایکروسافت با اعلام وجود یک حفره امنیتی در ویندوز برای رفع موقتی آن تصمیم جدیدی گرفته است.

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت تصمیم گرفته است با رفع موقتی یک عامل ناشناخته بحرانی در ویندوز، آسیب‌پذیری آن را برطرف کند. این حفره که توسط تروجان " Duqu " مورد استفاده سوء قرارگرفته، باعث آلوده‌شدن سیستم می‌شود.

این غول نرم‌افزاری گفت: پس از بررسی‌های انجام‌شده، مشخص‌شد که نقص در امکان " Win32k TrueType font-parsing engin " است که می‌تواند همه ویندوزها از XP تا ویندوز 7 را تحت تاثیر قرار دهد.

این آسیب‌پذیری مربوط به گسترش تروجان Duqu ، که کامپیوتر را از طریق یک فایل وردی - Word document -  آلوده می‌کند.

مهاجم با سوء استفاده از این آسیب‌پذیری می‌تواند با موفقیت کدهای دلخواه را اجراکند. همچنین مهاجم می‌تواند هر برنامه‌ای را نصب کند یا هرگونه اطلاعاتی را در کامپپیوتر شما ببیند، تغییر دهد و یا حتی حذف کند.


                  *رنگ قرمز کشورهای تاییدشده و رنگ نارنجی نشان‌دهنده گزارش‌های تاییدنشده از این آلودگی است*


جری برایانت " Jerry Bryant "، - مدیر گروه ارتباطات و گروه رایانه قابل اعتماد مایکروسافت – گفت: اطلاعات دقیق در مورد این تروجان به شرکت‌های همکار و سازنده نرم‌افزارهای امنیتی اعلام شده،  که به زودی با بروز رسانی نرم‌افزارهایشان به مبارزه با آن بپردازند.

وی در ادامه گفت: این به این معنی نیست که در عرض چند ساعت، شرکت‌های ضد تروجان بتوانند با شناسایی آن بتوانند از آسیب‌پذیری آن جلوگیری کنند، بنابراین، ما مشتریان را تشویق می‌کنیم برای اطمینان مرتبا نرم‌افزارهای آنتی ویروس خود بروز کنند.

شرکت سیمانتک هم اعلام کرد: فایل وردی حاوی نصب "Duqu " برای هدف قراردادن یک سازمان خاص و فقط در طول هشت روز در ویندوز در ماه اوت نصب شده است. همچنین مشخص نیست که به چه میزان گسترده شده است.

سیمانتک گستره این عفونت را در شش سازمان و در هشت کشور فرانسه، هلند، سوئیس، اوکراین، هند، ایران، سودان و ویتنام دانسته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6559 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/08/14 تعداد مشاهده: 1368
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر