کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318444 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاثیر سیل بر افزایش قیمت هارددیسک در بازار ایران

سيل تايلند تاثير به‌سزايي بر قيمت هاردديسک‌ها گذاشته است و به گفته فعالان بازار شاهد افزايش قيمت اين قطعه در بازار هستيم.

حبيب قلعه‌مولائي - كارشناس - با بيان اين مطلب اظهار کرد: با توجه به وقوع سيل در تايلند و خرابي‌هاي ناشي از آن در كارخانه‌هاي توليدكننده تجهيزات رايانه‌يي، قيمت اين قطعات به‌ويژه هاردديسك افزايش داشته است.

وي تصريح كرد: اين سيل موجب بسته شدن صدها كارخانه در شهر بانكوك تايلند شده و با توجه به آمار ارائه شده از سوي منابع معتبر، اين كارخانه‌ها توليدكننده يك سوم هاردديسك‌هاي توليد شده در اين كشور هستند و برخي از محصولات مورد نياز در ايران نيز از اين كشور وارد مي‌شود كه به تبع آن با بروز مشكل قيمت محصولات در كشور ما نيز تحت‌ تاثير قرار مي‌گيرد.

او افزود: هم‌اكنون كمپاني‌هاي بزرگي هم‌چون Dell و HP در جست‌وجوي منابع جايگزين و اجتناب از بروز مشكل در عرضه محصولات خود هستند چراكه بسته شدن كارخانه‌ها و توقف توليد هارد تاثير بزرگي بر توليد و موجودي رايانه‌هاي دسك‌تاپ و نوت‌بوك خواهد گذاشت.

وي از وضعيت نسبتاً نامناسب كمپاني‌هاي بزرگ توليدكننده هارد خبر داد و اظهار کرد: توليدكنندگان بزرگ هارد همچون توشيبا، وسترن ديجيتال و سيگنت مستقيما از اين سيل آسيب ديده‌اند و وسترن ديجيتال بزرگ‌ترين توليدكننده HDD در جهان مجبور به توقف توليد خود شده است؛ شركت‌هاي ديگري هم‌چون توشيبا كه يكي از بزرگ‌ترين توليدكنندگان هاردديسك در جهان است هم اخيرا توليد خود را كاهش داده است.

قلعه‌مولايي به ديگر عوامل موثر بر بازار قطعات رايانه‌يي اشاره کرد و افزود: البته تنها عامل گراني بوجود آمده در بازار ايران، سيل تايلند نبوده و افزايش هم‌زمان قيمت دلار آزاد و هم‌چنين عوامل متعدد ديگر همچون ركود اقتصادي در اروپا و آمريكا، وقوع زلزله در ژاپن و كمبود قطعات اوليه نيز تاثير مضاعفي بر افزايش قيمت‌ها گذاشت.

وي درباره تاثير سيل تايلند بر بازار و ارزيابي آينده آن اظهار کرد: تعدادي از دست‌اندركاران بازار اعلام كرده‌اند كه با توجه به اينكه اكثر واردات تجهيزات رايانه‌يي ايران از چين است، بنابراين افزايش قيمت‌ها به‌صورت موقتي است.

او ادامه داد: ولي بايد در نظر گرفت كه توليدكنندگان چيني نيز با توجه به كمبود هارد در بازار، با تقاضاي بيش‌تري از سوي ساير شركت‌ها مواجه شده و بر قيمت محصولات خود افزوده‌اند و تا زماني كه ظرفيت توليد هارد در جهان بالا نرود، مطمئنا قيمت‌ها كاهش نخواهد يافت.

اين كارشناس يادآور شد: با توجه به پيش رو بودن تعطيلات سال نوي ميلادي و افزايش تقاضاي بازار به نظر مي‌رسد كه قيمت‌ها حداقل طي دو ماه آينده كاهش پيدا نخواهد كرد و در ايران هم به نظر مي‌رسد تا بعد از عيد نوروز با توجه به انبارگرداني واردكنندگان و كمبود واردات، قيمت‌ها پايين نخواهد آمد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6762 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/09/10 تعداد مشاهده: 1292
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر