کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317559 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار جامع مدیریت اموال کارنمارایانه مبتنی بر بارکد و rfid

براي نگهداري دقيق اين اطلاعات همچنين کنترل اموال مستهلک و ارائه گزارشات مديريتي، جهت جمعداري اموال و محاسبه استهلاک به روش ساده شرکت کارنما رايانه (www.karnama.com) نرم افزار اموال مبتني بر بارکد و يا rfid را ارائه نموده است.

اين نرم افزار که مديريت اموال را بر عهده دارد با ويژگي کاربري بسيار آسان و حذف ورود اطلاعات به صورت دستي و به حداقل رساندن خطا در ورود اطلاعات امکان نگهداري اطلاعات اموال و دارايي هاي ثابت و اموال گرداني را براي بسياري از سازمانها امکان پذير نموده است.

در اين روش طبقه هر کالا، طبق آيين نامه دولتي اموال و کدينگ خاص داراي يک شماره منحصر به فرد در سيستم مي گردد. اين کد به صورت يک بارکد و يا يک tag rfid روي آن کالا الصاق مي گردد و همين طور براي هر پرسنل و هر اتاق يک کد منحصر به فرد وجود دارد و اموال به يک شخص منتسب مي گردد.

هرگونه جابجايي اموال بين اشخاص و يا اتاق ها و يا خروج يک کالا از سازمان در سيستم ثبت مي گردد. اموال گرداني با استفاده از يک دستگاه کامپيوتر پرتابل (hand held ) انجام مي گردد. به اين صورت که بارکد الصاق شده بر روي کالا به وسيله دستگاه خوانده مي شود و سابقه آن کالا در سيستم مشخص مي شود و مغايرت نمايش داده مي شود.

روش ديگر براي شناسايي خودکار اموال روش مبتني بر rfid مي باشد.

در اين روش نواع مختلفي از tag و يا readerها وجود دارند. tagهاي rfid بر روي هريک از اموال الصاق مي گردند. لازم به ذکر است در اين روش نيازي نيست که rfid reader به tagها نزديک شوند، tagها مي توانند مخفي باشند و همزمان با هم خوانده شوند. مثلا در نوع خاصي از rfid اموال گردان در يک اتاق از فاصله 10 الي 15 متري مي تواند با اجرا کردن نرم افزار اموال روي کامپيوتر پرتابل کليه tagهاي روي اموال را بخواند و يا در زمان خروج يک کالا از سازمان به طور اتومکاتيک اطلاعات کالاي خارج شده ، زمان و ساعت خروج ثبت مي گردد و برگه خروج صادر مي گردد و در نرم افزار کالا به عنوان کالاي خروجي در نظر گرفته مي شود.

با توجه به برتري هاي ذکر شده فوق و به علت تسريع در عمل اموال گرداني و درگير نشدن تعدادي از پرسنل، هزينه هاي اموال گرداني نيز بسيار کاهش مي يابد و به علت حذف ورود اطلاعات به صورت دستي امکان خطا به حداقل رسيده و سرعت به بالاترين حد ممکن افزايش مي يابد.

حداقل تجهيزات سخت افزاري براي استفاده از اين روش يک دستگاه کامپيوتر پرتابل و يک دستگاه پرينتر بارکد مي باشد.

اين نرم افزار هم اکنون در بسياري از سازمان هاي دولتي نصب و در حال کار مي باشد.

شرکت کارنما (88100202) رايانه امکان نصب نرم افزار به صورت آزمايشي و بازديد از مکان هايي که نرم افزار در آن اجرايي گرديده است را براي سازمانها فراهم آورده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 697 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iranictnews.ir تاریخ خبر: 1388/04/02 تعداد مشاهده: 2530
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر