کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه الکترونیک آموزشی کشور راه اندازی شد

راه اندازي برنامه جامع آموزش دانشگاهي کشور به صورت الکترونيک که طرح پايلوت آن در دانشگاه پيام نور اجرايي خواهد شد به طور کامل شکل گرفته است.

سعيد سالاريان - معاون پشتيباني دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني، با بيان اين مطلب اظهار کرد: در تفاهم نامه اي که به طور سه جانبه بين دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني و ستاد تبصره 13 و دانشگاه پيام نور تنظيم و به امضاي روساي سه دستگاه رسيده است مقرر شد اين دانشگاه ديتاي مورد نظر را بر روي سيستم قرار دهد تا بعد از تست و حصول اطمينان از نبود مشکل در اجراي سيستم و عملياتي شدن برنامه در حد پايلوت سيستم را جهت بهره برداري به ساير دانشگاه ها عرضه کنيم.

وي با بيان اين که دانشگاه پيام نور به دليل تعداد زياد دانشجو و حجم بالاي اطلاعات، به عنوان پايلوت اجراي طرح تعيين شده ابراز اميدواري کرد که با همکاري جدي دانشگاه پيام نور به زودي مراحل اجرايي آغاز شود.

او خاطرنشان کرد: در صورت وجود هرگونه اشکال در بهره برداري پيام نور از اين سيستم دانشگاه ديگري را به عنوان پايلوت طرح انتخاب خواهيم کرد.

معاون پشتيباني دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني اعلام آمادگي کرد تا پس از پياده سازي سيستم در پايلوت ديتاي مورد نظر هر دانشگاهي که متقاضي باشد را برروي سيستم جامع آموزش دانشگاهي کشور قرار دهيم زيرا اين تصميم وجود دارد که اين سيستم را در تمام نظام آموزشي دانشگاه هاي کشور تسري دهيم.

وي با تاکيد بر اينکه هاستينگ اطلاعات و نظام جامع آموزش در ايران خواهد بود، گفت: تفاهم نامه اجراي سيستم جامع آموزش کشور بين شوراي عالي اطلاع رساني، ستاد تبصره 13 و دانشگاه پيام نور مبادله شد.

او تاکيد کرد: بايد تلاش کنيم تا يک سيستم واحد جامع اتوماسيون آموزشي و اداري در دانشگاه هاي کشور داشته باشيم که با اندک تغييراتي نسبت به شرايط خاص هر دانشگاه به صورت يکپارچه و ساختار واحد در تمام دانشگاه ها قابليت استفاده داشته باشد که البته اين به فرهنگ سازي در حوزه مديريت دانشگاه ها نياز دارد.

وي درباره برنامه توسعه اي سيستم جامع آموزشي کشور گفت: بعد از پياده سازي دقيق و صحيح در حوزه هاي اداري دانشگاه ها سيستم را در بخش آموزش الکترونيک گسترش مي دهيم تا آموزش دروس مختلف به صورت آنلاين، پله پله آغاز شود. در اين بخش قسمت هايي با توجه به نياز دانشگاه ها آماده شده است.

او با بيان اينکه زماني که براي هزينه اين پروژه تصميم گيري مي شد اين نکته که سيستم جامع آموزشي کشور منحصر به يک دانشگاه نشود، مورد توجه ويژه بود تاکيد کرد: اعتبار اين طرح از محل اعتبارات ستاد تبصره 13 و با هدف کاهش تقاضاي سفر تامين شده و کل برنامه با هزينه اي بالغ بر 500 ميليون تومان اجرا شده است. سالاريان روساي دانشگاه هاي کشور را مورد خطاب قرار داده و خاطرنشان کرد: اولا مجموعه نيازهاي سخت افزاري و نرم افزاري اين سيستم در لايه زيرساخت هم اکنون در دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني تدارک ديده شده و پياده سازي شده است و نرم افزار مذکور نيز نصب و راه اندازي شده و آماده بهره برداري است.

وي در پايان اظهار کرد: طبق مفاد قرارداد ليسانس اين نرم افزار در اختيار دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني بوده و مي تواند به هر تعداد دانشگاه که لازم باشد بدون دريافت هرگونه هزينه اضافي واگذار کند.

بنابراين از اين پس دانشگاه ها نيازي به صرف هزينه موازي جهت تهيه اينگونه برنامه ها ندارند و بدين ترتيب صرفه جويي قابل ملاحظه اي در هزينه هاي خريد تکراري اين گونه نرم افزارها در سال اصلاح الگوي مصرف انجام گرفته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 700 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: همشهری آنلاین تاریخ خبر: 1388/04/02 تعداد مشاهده: 1130
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر