کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317559 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برگزاری ششمین نمایشگاه کامپیوتر مازندران

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه مازندران گفت: ششمين نمايشگاه الكترونيك، كامپيوتر و ماشين‌هاي اداري در مركز مازندران برگزار مي‌شود.


عباس رمداني افزود: اين نمايشگاه با مجوز سازمان بازرگاني مازندران از تاريخ 25 تا 29 تيرماه در جاده ساري ـ نكا در مركز تجاري وفاييان برگزار مي‌شود. وي با دعوت از شركت‌ها و فروشگاههاي معتبر استان خواست تا در اين نمايشگاه توانمندي‌هاي خود را در معرض ديد عموم قرار دهند. رئيس سازمان نظام صنفي رايانه مازندران بيان داشت: كالاهاي كه اين نمايشگاه عرضه مي‌شود سخت افزار، نرم‌افزار، شبكه اينترنت، ماشين‌هاي اداري، اتوماسيون اداري الكترونيك، مخابرات و تجارت الكترونيك است.

وي آخرين مهلت براي شركت در اين نمايشگاه را 15 تير ماه عنوان كرد. رمداني زمان تحويل غرفه‌هاي اين نمايشگاه را 23 تير ماه اعلام و تصريح كرد: در اين نمايشگاه كتاب اطلاعات نمايشگاه نيز چاپ و در اختيار بازديد كنندگان قرار مي‌گيرد. وي با اشاره به اينكه اعضاي نظام صنفي رايانه نيز از 20 درصد تخفيف در اجاره غرفه‌ها برخوردار مي‌شوند، گفت: اين طرح نيز تسهيلاتي است كه در اختيار اعضاي اين صنف قرار گرفته است. رئيس نظام صنفي رايانه مازندران با اشاره به اينكه در طول پنج دوره برگزاري نمايشگاه الكترونيك استقبال مناسبي شده بود، خاطرنشان كرد:

با توجه به استقبال عموم سعي شده اين نمايشگاه در فضاي وسيع برگزار شود. وي با اشاره به اينكه در اين ساختمان تاكنون دو نمايشگاه بزرگ كتاب و نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله انقلاب برگزار شده است، گفت: نمايشگاه نظام صنفي رايانه مازندران در فضاي به وسعت بيش از 5 ‌هزار متر و با حضور بيش از 100 شركت كامپيوتري سراسر استان برگزار مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 710 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: اخبار فن آوری اطلاعات تاریخ خبر: 1388/04/04 تعداد مشاهده: 1151
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر