کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318444 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فناوری لمسی را فراموش کنید، رایانه خود را با چشمانتان کنترل کنید

در کنفرانس سال گذشتهD9 ، شرکت سوئدیTobii از نمونه آزمایشی فن‌آوری کنترل رایانه با چشمان کاربر بدون احتیاج به دست رونمایی کرد و حالا این شرکت قصد دارد تا نمونه نهایی این فن‌آوری را در نمایشگاه CES 2012 معرفی کند.

این فناوری به کمک یک دستگاه بسیار کوچک و جمع و جور که در زیر صفحه نمایش لپ‌تاپ مستقر شده، امکان‌پذیر بوده و با استفاده از سنسورهای بسیار پیشرفته آهنگ حرکات چشم کاربر را رصد کرده و به دستورات پاسخ مناسب را می‌دهد.


این دستگاه اکنون با مشارکت شرکت لنوو در لپ‌تاپ‌های این شرکت نیز نصب شده و در نمایشگاه CES 2012 به معرض نمایش گذاشته شده است.
سخنگوی این شرکت در مورد این فناوری می‌گوید:”این سنسور به اندازه یک چهارم اینچ است و با یک سری دستورات خاص و متناسب سبب فرمان‌پذیری رایانه و موشواره از شما می‌شود و این فرمان‌پذیری هم بسیار سریع اتفاق می‌افتد به مانند اینکه با کنترل از راه دور به تلویزیون خود دستور می‌دهید”.

این سیستم به کاربر کمک می‌کند بدون استفاده از دست به حرکت و مرور در صفحات وب، نمایش تصاویر و سایر عملکردهای تعریف شده بپردازد. این اختراع جدید بسیار می‌تواند به کمک معلولان و سایر افراد با محدودیت های حرکتی و جسمی بیاید.
گفتنی است که این شرکت سوئدی تاکنون در حدود ۱۳ اختراع ثبت شده و مرتبط با فن‌آوری جدید را از سال ۲۰۰۱ را در پرونده خود دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7194 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/10/20 تعداد مشاهده: 1418
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر