کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزونه‌هایی که توانایی مرورگرهای شما را چندین برابر می‌کند

http://www.shabakeh-mag.com/Data/Articles/Items/2012/1/1006116.jpgهزاران افزونه براي فايرفاكس، كروم، اينترنت اكسپلورر و اپرا موجود است. اين افزونه‌ها هر كار ممكن را پوشش مي‌دهند؛ از مسدود كردن تبليغات و سرعت بخشيدن به دانلود‌ها گرفته تا شخصي‌سازي مرورگر و هماهنگ كردن بوك‌مارك‌ها از طريق اينترنت. درواقع، اگر مرورگر شما در مورد خاصي ضعيف عمل مي‌كند يا فكر مي‌كنيد كه مي‌تواند كاري را به شكل بهتري انجام دهد، به احتمال، براي انجام همان‌كار به خصوص هم افزونه‌اي وجود دارد.

 

باز‌كردن دانلودهاي زيپ شده

www.freshdevice.com/freshdown.html

‌ مرورگر: فايرفاكس، ‌IE، اپرا
افزونه Fresh Download با مرورگر شما يكپارچه‌شده و به شما اجازه مي‌دهد دانلودهايتان را به طور موقت قطع كرده يا دوباره پي‌گيري كنيد. همچنين امكان دسته‌بندي و ويروس‌يابي دانلود‌ها را نيز فراهم مي‌كند. همچنين نسخه جديد آن يك استخراج‌كننده فايل‌هاي زيپ نيز دارد كه به شما امكان مي‌دهد، به راحتي فايل‌هاي دانلود شده را باز يا آرشيو كنيد.

 

جمع‌آوري محتوا از سراسر وب

http://bit.ly/scrap238

مرورگر: فايرفاكس
ابزار Scrap Book افزونه فوق‌العاده‌اي است كه امكان ذخيره تمامي يك ‌سايت، صفحات، بريده‌ها و سازماندهي  اين مجموعه‌ را به سادگي با بوك‌مارك‌ها براي شما فراهم مي‌كند. ‌همچنين امكان جست‌وجو و ويرايش محتواي ذخيره شده را براي كاربر فراهم مي‌كند.

 

دانلودهاي سريع‌تر و امن‌تر

www.orbtdownloader.com

مرورگر: فايرفاكس، ‌IE، كروم و اپرا
افزونهOrbit Downloader امكان بالا بردن سرعت دانلودها، گرفتن فايل‌هاي چند رسانه‌اي به صورت Streaming از شبكه، زمان‌بندي كردن دانلودها، از سرگيري دانلودهاي مختل شده و اسكن‌كردن فايل‌‌هاي دانلود شده را با نرم‌افزار ضد‌ويروس براي شما فراهم مي‌كند.

 

دريافت محتوا ازصفحات وب

www.downthemall.net

مرورگر: فايرفاكس
افزونه Down them All اجازه مي‌دهد، همه پيوندها و عكس‌هاي يك صفحه وب يا برخي از آن‌ها را ذخيره كنيد. همچنين مي‌توانيد از آن براي توقف يا ادامه انتقال فايل و بالا بردن سرعت دانلود تا 400 درصد استفاده كنيد.

 

مديريت دانلودها

http://bit.ly/status238

مرورگر: فايرفاكس
Download Statusbar يك نوار كوچك به پايين پنجره مرورگرتان اضافه‌مي‌كند كه روند انجام دانلودها را به شما نشان مي‌دهد. همچنين امكان باز‌كردن موارد دانلود شده، دسترسي به گزينه‌ها، مرور سوابق دانلودها، ‌توقف، ‌از سرگيري يا ملغي كردن دانلودها را نشان مي‌دهد. حتي يك mini-mode هم وجود دارد كه همان نوار را از صفحه‌ حذف مي‌كند.

 

تعيين پوشه‌هاي دانلود

http://bit.ly/save238

مرورگر: فايرفاكس
 اگر ترجيح مي‌دهيد، دانلود عكس‌ها را در يك پوشه، برنامه‌ها را در پوشه ديگري و... ذخيره كنيد. Save File To، را افزونه كارآمدي خواهيد يافت. پوشه و زير پوشه‌هايي را كه مي‌خواهيد مورد استفاده قرار دهيد، به آن معرفي كرده و هنگام دانلود از منوي كركره‌اي ايجاد شده محل مناسب را انتخاب كنيد.

 

تقويت مدير دانلود موجود

http://bit.ly/tweak238

مرورگر: فايرفاكس
به جاي جايگزين كردن مدير دانلود فايرفاكس، Download Manager Tweak ظاهرآن را به دلخواه تغيير مي‌دهد. دكمه‌هايي را براي اجراي فايل، باز‌كردن يك پوشه، ‌پاك‌كردن يك مورد يا حذف آن از فهرست،‌ به مدير دانلود اضافه مي‌كند ‌و اجازه مي‌دهد كه مدير دانلود در پنجره‌اي جداگانه، زبانه‌اي جديد يا نوار حاشيه‌اي باز شود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7278 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/10/26 تعداد مشاهده: 1505
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر