کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عمر آنالوگ در آمریکا به پایان رسید

ايستگاه هاي تلويزيوني در ايالات متحده، از صبح ديروز با متوقف کردن سيگنال هاي آنالوگ، به دوران طلايي شصت ساله اين فناوري خاتمه دادند.

با وجودي که هنوز بيش از يک ميليون خانوار آمريکايي به سيستم هاي ديجيتالي مجهز نشده اند، ايستگاه هاي تلويزيوني آمريکا پخش سيگنال هاي آنالوگ را متوقف کردند.

کميسيون ارتباطات فدرال، پس از تغيير سيستم آنالوگ به ديجيتال و گيج شدن تماشاگران برنامه هاي تلويزيوني، به حدود 4 هزار اپراتور، دستور تاخير در تغيير اين سيستم را داده و مراکز نمايش آزمايشي را در چندين شهر راه اندازي کرده است. از طرف ديگر گروه هاي داوطلب و آژانس هاي دولتي محلي به مخاطبان سنتي کمک مي کنند تا جعبه هاي مبدل ديجيتال را براي گرفتن سيگنال هاي اين فناوري نصب کنند.

تحقيقات انجام شده توسط پخش کننده هاي برنامه هاي تلويزيوني نشان مي دهد که در مورد تغيير سيستم تلويزيوني در آمريکا کاملا اطلاع رساني شده ولي هيچ کس نمي داند که اين امر از نظر فني به چه معنا است و براي سازگاري با سيستم جديد بايد چه کار کنند.

تحقيقات شرکت smithgeiger نيز حاکي از آن است که حدود 2/2 ميليون خانوار هنوز مجهز به ابزار تغيير سيستم تلويزيوني نيستند و 984 خانوار هنوز از آنتن استفاده مي کنند؛ به بيان ديگر از هر 8 نفر، يک نفر به تلويزيون ديجيتال يا جعبه هاي مربوط به مبدل ديجيتال دسترسي ندارد.

شرکت نيلسن نيز تعداد خانوارهايي که هنوز براي تغيير سيستم تلويزيوني آمادگي ندارند را 8/2 ميليون يا 5/2 درصد کل بازار تلويزيون اعلام کرد. در حالي که اين ميزان در ماه فوريه 8/5 ميليون خانوار بود.

در هر صورت هم اکنون حدود نيمي از يک هزار و 760 ايستگاه تلويزيوني در آمريکا سيگنال هاي آنالوگ خود را متوقف کرده اند ولي حتي بعد از اين نيز برخي ايستگاه هاي آنالوگ روستايي و کم توان و حدود يکصد ايستگاه همچنان به ارسال سيگنال هاي کورسوي آنالوگ ادامه مي دهند تا در مورد اين تغيير سيستماتيک اطلاع رساني کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 728 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فناوران تاریخ خبر: 1388/04/08 تعداد مشاهده: 1379
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر