کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حواستان به ضمائم ایمیل با پسوند exe باشد

پسوند exe مخفف "اجرا" است و عموما به اين معناست که فايل هاي داراي اين پسوند مي توانند به عنوان برنامه رايانه اي اجرا شوند.

اگر چه اين فايل ها ممکن است برنامه هايي کاملا معمولي و فايل هاي عامل باشند، اما اين فايل ها قاعدتا نبايد به عنوان ضميمه ايميل براي شما ارسال شوند. باز کردن ضمايم اينچنيني مي تواند به شکل بالقوه به ويروس ها امکان حمله به رايانه شما را بدهد.

مشکلي که در اين ميان وجود دارد اين است که ويندوز به صورت پيش فرض پسوند فايل ها را که ممکن است شامل "exe"، "com" و "cmd"باشد، نشان نمي دهد. براي مثال فايلي مثل "invoice.pdf.exe" به همان اندازه بي خطر به نمايش در مي آيد که فايل "invoice.pdf".

شما مي توانيد با تنظيم دستي ويندوز را وادار کنيد پسوند فايل ها را نمايش دهد. کافي است در اکسپلورر به منوي tools رفته، folder options را انتخاب کنيد. کاربران ويندوز ويستا بايد دکمه alt را براي نمايش خط منو فشار دهند. در باکسي که پس از انتخاب folder options گشوده مي شود، به بخش view tab برويد. سپس از فهرست گزينه ها علامت تاييد را از مقابل گزينه "hide extensions for known file types" برداريد. سپس apply را کليک کرده و نهايتا دکمه ok را بزنيد. از اين به بعد پسوند فايل ها براي تان به نمايش در مي آيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 730 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: همشهری آنلاین تاریخ خبر: 1388/04/08 تعداد مشاهده: 1735
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر