کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بدون گوگل جستوجو کنید

از موثرترين پارامترهاي رتبه‌بندي نتايج در موتور جست‌وجوي گوگل مي‌توان به Page Rank يا رتبه آن صفحه اشاره كرد که نشانگر اهميت صفحه موردنظر است.

جست‌وجو در اينترنت همواره بخش مهمي از فعاليت‌هاي کاربران محسوب مي‌شود و بسياري افراد با شنيدن کلمه جست‌وجو در اينترنت به ياد موتورهاي جست‌وجو مانند گوگل يا ياهو مي‌افتند. البته به هيچ عنوان نمي‌توان اين موضوع را انکار کرد و بهترين روش نيز همين است اما بهره‌گيري از چند ابزار ديگر مي‌تواند شما را به طور سريع به مجموعه‌اي از نتايج مرتبط برساند.


از موثرترين پارامترهاي رتبه‌بندي نتايج در موتور جست‌وجوي گوگل مي‌توان به Page Rank يا رتبه آن صفحه اشاره كرد که نشانگر اهميت صفحه موردنظر است. از پارامترهاي ديگر نيز مي‌توان درصد تکرار کلمات در متن و عنوان صفحه يا Bold بودن آن‌ها نام برد. با اين روش به نتايج جست‌وجوي خود دسترسي مي‌يابيد اما مي‌توانيد روش ديگري را نيز امتحان کنيد. روش مذكور جست‌وجوي لينک‌هاي پربازديد و محبوب است.


جست‌وجو به اين طريق بسيار ساده است. فقط کافي است با چند سرويس به نام Bookmarking ،Aggregator و LifeStream آشنايي داشته باشيد. در اين صورت مي‌توانيد از ميان تمام لينک‌هايي که روزانه به اين سرويس‌ها افزوده و توسط بقيه کاربران اينترنتي امتيازدهي مي‌شوند سريعا به نتايج عالي دسترسي پيدا کنيد.
براي جست‌وجو در اينترنت علاوه بر گوگل از سايت‌هايي که در زير فهرست شده‌اند استفاده کنيد:
delicious Furl، Magnolia،Diigo : جست‌وجو در اين چهار سرويس بوکمارکينگ شما را دست‌خالي برنمي‌گرداند. شما بايد از تگ‌ها يا همان برچسب‌ها براي جست‌وجو در اين سرويس‌ها استفاده کنيد. براي مثال، اگر به دنبال يافتن اطلاعات درباره يک نکته خاص در زمينه برنامه‌نويسي هستيد کافي است علاوه بر جست‌وجوي تگ CSS در سايت Delicious، تگ Navigation يا Menu را نيز اضافه و جست‌وجو کنيد.
Digg، Mixx،Reddit : جست‌وجو در اين سرويس‌ها بدون نياز به برچسب‌ها امکان‌پذير خواهد بود و کافي است کليدواژه مورد نظر را جست‌وجو کنيد. نتايج جست‌وجو در اين سرويس‌ها بر اساس محبوبيت لينک‌ها خواهد بود.


ReadBurner،Techmeme : با کمک اين دو سرويس مي‌توانيد به لينک‌هايي که توسط کاربران گوگل ريدر به اشتراک گذاشته‌اند دسترسي داشته باشيد و نتايج جست‌وجو به محبوب‌ترين لينک‌ها در بين کاربران گوگل ريدر ختم مي‌شود. Popurls : نتيجه جست‌وجو در اين سايت محدوديت دارد اما سايت مذکور براي جست‌وجوي بهترين‌ها بسيار کاربردي است. براي مثال، جست‌وجويي که قصد داريد در آن از عبارت‌هاي Top يا Best استفاده کنيد. البته اگر قصد داريد پاسخ اين سوال را بدانيد که امروز جالب‌ترين يا مهم‌ترين لينک مربوط به يک کليد واژه چه بوده، يک Aggregator پاسخگوي شماست.
Flickr، Vi.sualize.us، FFFFOUND، Imgfave،picfor.me : تمامي اين سايت‌ها براي جست‌وجوي عکس مناسب هستند. از فليکر که بگذريم براي جست‌وجوي عکس مي‌توانيد از سرويس‌هاي بوکمارکينگ مربوط به عکس‌ها استفاده کنيد.


در نهايت به جاي تمامي سرويس‌هايي که در بالا ذکر شد مي‌توانيد از سايت‌هايي مانند فرندفيد استفاده کنيد. روزانه حجم وسيعي از فعاليت‌هاي کاربران اينترنتي -که از سرويس‌هايي که در بالا ذکر شد استفاده مي‌کنند- در اين سايت جمع و به اشتراک گذاشته مي‌شود. همچنين مي‌توانيد در تمامي لينک‌ها يا در يک سرويس به جست‌وجو بپردازيد و آدرس خوراک آن جست‌وجو را به فيدخوانتان اضافه کنيد و از آخرين لينک‌هاي مرتبط به آن مطلع شويد. همچنين براي آنکه جست‌وجو در فرندفيد آسان‌تر باشد مي‌توانيد از خدمات سايتFriendDeck استفاده کنيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 732 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: هم وطن سلام تاریخ خبر: 1388/04/09 تعداد مشاهده: 1322
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر