کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیلمی که کامپیوتر را می ترکاند

مايکل بي (micheal bay)، کارگردان فيلم هايي چون جزيره، bad boys و پرل هاربر کارگرداني هر دو قسمت سينمايي transformers را بر عهده داشته است.

روبات هاي فضايي غول پيکر وجود خارجي ندارند، اما يک دوجين از آنها در فيلم transformers: revenge of the fallen جان گرفته و حسابي خودنمايي مي کنند. اين فيلم اکشن و علمي – تخيلي که از 19 ژوئن سال جاري ميلادي روي پرده سينماها به نمايش درآمده است، قسمت دوم فيلم transformers است که سال 2007 اکران شد.

مايکل بي (micheal bay)، کارگردان فيلم هايي چون جزيره، bad boys و پرل هاربر کارگرداني هر دو قسمت سينمايي transformers را بر عهده داشته است، علاوه بر اين استيون اسپيلبرگ، تهيه کننده اين مجموعه علمي – تخيلي است. سري transformers در دهه 80 ميلادي به کتاب هاي کميک marvel پيوست و مجموعه انيميشني پرطرفداري هم از آن ساخته شد. اما transformers 2 بيش از هر چيز به جلوه هاي گرافيکي کم نظيرش معروف است. اسکات فارار (scott farrar)، سرپرست جلوه هاي بصري فيلم t2 مي گويد: ساخت اين فيلم پر هزينه صدها هنرمند و طراح و هزاران ساعت کار را در برگرفت و حتي يکي از کامپيوترهاي ما منفجر شد!

transformer 2 در واقع دو فيلم در يک فيلم است. نيمي از کار، فيلمبرداري صحنه هاي واقعي بود که مايکل بي و گروه بازيگران او را به مصر، اردن و ايالت نيومکزيکو در آمريکا کشاند. اما نيمي ديگر، قسمت انيميشني اين پروژه سينمايي عظيم و خلق روبات هاي غول پيکري بود که توسط شرکت طراحي جلوه هاي بصري industrial light & magic و استوديوي جلوه هاي گرافيکي خود مايکل بي به نام digital domain ساخته شد.

طراحان و سيستم هاي کامپيوتري متعدد، ساعت هاي بي شماري روي طراحي و توليد صحنه هاي نبرد روبات ها و از بين رفتن اهرام مصر توسط نابودگران مکانيکي کار کردند.

نخستين مرحله ساخت فيلم transformers: rotf پيش از نوشتن فيلمنامه و به کار افتادن هر عنصر تهيه و توليد ديگري، با چند طراحي ساده کليد خورد. بي يک گروه هنري را استخدام کرد تا تصويري که وي از روبات ها در ذهن داشت، روي کاغذ پياده شود.

بي در اين باره مي گويد: نکته هيجان انگيز در مورد transformer اين است که هر تصور و خيالي در دنياي آن امکانپذير است. اسکات فارار مي گويد: در مرحله بعدي، تصوير ذهني در اختيار نويسندگان قرار گرفت تا از آن الهام بگيرند. سپس طراحان جلوه هاي بصري اين طرح هاي اوليه را در ساخت شخصيت هاي اصلي فيلم transformer 2 مورد استفاده قرار دادند. فارار در ادامه مي گويد: کار ما شبيه ساخت يک ساختمان است؛ شما بايد يک نمونه اوليه خوب در دست داشته باشيد و زمان زيادي را روي پايه و اساس آن سپري کنيد. سپس يک آن به خود مي آييد و مي بينيد ساختمان تان سر به فلک کشيده است. البته اين فرآيند آنچنان که گمان مي کنيد ساده نيست. در ابتدا طراحان، نقاشي هاي روبات هاي دو بعدي مايکل بي را به تصاوير سه بعدي تبديل کرده و سپس طول و عرض هر روبات را روي نمونه سه بعدي پياده مي کنند. براي مثال روبات «مگاترون» 5/ 4 متر طول و 5/ 2 متر عرض دارد.

بي و گروه طراحان او قبل از شروع فيلمبرداري، محل قرار گرفتن دوربين ها و چگونگي حرکت روبات ها و همچنين چگونگي و محل تعامل بازيگران و روبات ها با يکديگر را ترسيم مي کنند. همه چيز از قبل برنامه ريزي شده است.

شيا لابيوف (shia labeiuf)، قهرمان فيلم هاي transformer در يکي از سکانس هاي rotf از دست يک روبات مهاجم در جنگل در حال فرار است، اما در واقعيت او يکه و تنها مي دود.

لابيوف در اين باره مي گويد: آنجا هيچ چيز وجود نداشت. حتي اين بار ديالوگ ها هم بازخواني نمي شد. فارار مي گويد: تنها چيزي که در صحنه هاي فيلمبرداري وجود داشت تيرک هاي بلند 9 متري بود که بازيگران بايد با آنها گفت وگو مي کردند و چنان واکنش نشان مي دادند که انگار روبات هاي غول پيکر روبه روي شان ايستاده اند. طراحان 12 هفته روي ساخت مدل ديجيتالي هر روبات وقت گذاشتند و 12 تا 15 هفته ديگر به طراحي اسکلت بندي روبات ها اختصاص داشت.

مرحله بعدي رنگ آميزي و بافت روبات ها بود. تصميم به طراحي روبات ها از جنس کروم، آلومينيوم يا مس و شيشه هم يکي ديگر از مراحل توليد زمان بر فيلم transformer 2 بود. فارار همچنين عنوان مي کند: اين کار دقيقا مانند سوار کردن قطعات مختلف به صورت دستي در گاراژ است، با اين تفاوت که اين کارها را با کامپيوتر انجام مي دهيد. در واقع هيچ تفاوتي در اين ميان وجود ندارد؛ تمام امور يکسان است و قوانين مشابهي در هر دو استفاده مي شود. با پايان يافتن فيلمبرداري ها، گنجاندن و ادغام صحنه هاي انيميشني سکانس هاي واقعي آغاز مي شود.

تمام مراحل تبديل روبات ها به اتومبيل ها يا جت هاي پرسرعت که در فيلم تنها چند ثانيه طول مي کشد، طي هفته ها به دقت با دست طراحي شده است. پس از طراحي انيميشن ها، نوبت به نورپردازي مي رسد که روبات ها را واقع پذيرتر جلوه مي دهد و در پايان جلوه هاي نهايي مانند گرد و غبار، خرده ها و خرابه هاي محيطي و روبات ها يا موشک ها و تيراندازي ها به فيلم اضافه مي شود. بيش از 350 طراح روي فيلم transformer: revenge of the fallen کار کرده اند و فناوري هايي را مورد استفاده قرار داده اند که طراحي و ا حساسات روبات ها را طبيعي تر مي سازد. به گفته شرکت industrial light & magic، بازآفريني مراحل مختلف ساخت فيلم transformers 2 روي يک کامپيوتر خانگي 16 هزار سال به طول مي انجامد.

 

توضيح سافت گذر:

بازي ساخته شده از روي اين فيلم در سايت با لينک مستقيم قابل دريافت است.

لينکهاي دانلود اين فيلم سريعا از روي اينترنت حذف مي شوند. اين لينکها فعلا کار مي کنند:

http://rapidshare.com/files/250456556/trotfts.devise.part1.rar

http://rapidshare.com/files/250456650/trotfts.devise.part2.rar

http://rapidshare.com/files/250456512/trotfts.devise.part3.rar

http://rapidshare.com/files/250456545/trotfts.devise.part4.rar

http://rapidshare.com/files/250456832/trotfts.devise.part5.rar

http://rapidshare.com/files/250456421/trotfts.devise.part6.rar

http://rapidshare.com/files/250453344/trotfts.devise.part7.rar

http://rapidshare.com/files/250453735/trotfts.devise.part8.rar

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 743 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: هموطن سلام تاریخ خبر: 1388/04/10 تعداد مشاهده: 2059
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر