کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اخطار جالب: از نرم افزار ما استفاده نکنید!

شرکت امنیتی سایمنتک پس از اینکه هکرها از سرقت کدهای این نرم افزار خبر دادند، به کاربران خود توصیه کرد محصولات این شرکت را در رایانه های خود غیر فعال کنند.

این شرکت امنیتی اعلام کرد این سرقت در سال 2006 انجام گرفته و نسخه سال 2006 نرم افزارهای آنتی ویروس نورتون، امنیت اینترنتی نورتون (Internet Security) و نرم افزار System Works نورتون را به خطر انداخته است.

مهمترین بخش سرقت کدهای نرم افزار دسترسی از راه دور pcAnywhere بوده است که می تواند به کاربران بدخواه امکان دسترسی کامل را به اطلاعات رایانه های دارای این نرم افزار بدهد.

http://www.localizedusa.com/logos/symantec-logo-300dpi.jpg

این شرکت در بیانیه ای آنلاین اعلام کرد سایمنتک به کاربران خود توصیه می کند این نرم افزارها را در سیستمهای خود غیر فعال سازند تا زمانی که سری جدید به روزرسانی نرم افزار برای حل مشکلات به وجود آمده از جانب این شرکت ارائه شود. پیشتر سایمنتک به کاربران خود اعلام کرده بود که نیازی نیست برای برطرف کردن تهدیدی که در اثر این سرقتها آنها را تهدید می کند، عمل خاصی انجام دهند.

متخصصان در ماه ژانویه این رویداد را برای سایمنتک خطری تجاری اعلام کرده و احتمال دادند کاهش اعتماد به این شرکت منجر به ضرر مالی و از دست رفتن سهام این شرکت در بازار جهانی شود. از نظر بسیاری از متخصصان این رویداد برای سایمنتک رویدادی بسیر شرم آور بوده است اما امروزه چنین رویدادهایی برای تمامی شرکتهای امنیتی به پدیده ای عادی و معمول تبدیل شده است.

توصیه های امنیتی سایمنتک

با این همه توصیه جدید شرکت سایمنتک نشان می دهد نقص امنیتی که در این شرکت رخ داده پیچیده تر و عمیقتر از آنچه تصور می رفته بوده است. این شرکت در جدید ترین توصیه های خود برای افزایش ایمنی کاربران پس از سرقت کدهای نرم افزاری این شرکت چهار مرحله را پیشنهاد کرده است:

1- از مجموعه ای از برنامه های امنیتی شرکتهای مختلف استفاده نکنید، ترکیبی از برترین برنامه های امنیتی یک شرکت بالاترین امنیت را به دنبال خواهد داشت.

2- نام کاربری و رمز عبور به تنهایی برای محافظت از سیستم دسترسی از راه دور کافی نیستند، استفاده از سیستم رمزهای یک بار مصرف می تواند دسترسی به سیستمهای دسترسی از راه دور را برای هکرها بسیار دشوار سازد.

3- رایانه خود را در حالت "مدیریتی" فعال نکنید بلکه آن را در وضعیت "کاربری" فعال کنید به این شکل بدافزار نمی تواند به صورت خودکار بر روی رایانه نصب شود.

4- شرکتهای تجاری باید کاربرد لیستهای سفید ( برنامه هایی که مجاز به فعال شدن هستند) را گسترش دهند، زیرا این کار می تواند از فعال شدن بدافزارها بر روی رایانه ها جلوگیری کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7453 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1390/11/09 تعداد مشاهده: 1427
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر