کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس 12

موزیلا اعلام کرد که دو امکان جدید و جالب را به فایرفاکس 12 اضافه خواهدکرد.

به گزارش سافت‌گذر؛ مرورگر وب فایرفاکس که از سوی شرکت موزیلا در حال انتشار است به حرکت سریع خود برای ارائه نسخه‌های جدید ادامه می‌دهد.

فایرفاکس 10 نسخه نهایی بعدی این شرکت است؛ هرچند نسخه آزمایشی فایرفاکس 12 در حال حاضر منتشر شده است.

بنابر اعلام شرکت موزیلا، نسخه آتی مرورگر فایرفاکس؛ یعنی نسخه 12، با ویژگی‌های جدیدی همراه خواهد بود، که به درخواست مکرر کاربران این مرورگر به آن اضافه شده است. هرچند که این ویژگی در مرورگرهایی مثل "گوگل کروم" هم‌اکنون در دسترس است.

یکی از این ویژگی‌ها صفحه تب جدید است که سه در سه براساس بیشترین بازدید ظاهر خواهد شد. کاربران همچنین قادر خواهند بود به پین یک وب سایت خاص دسترسی پیدا کنند.



یکی دیگر از ویژگی‌هایی که قرار است افزوده شود "هوم تب" است. بنابر اعلام قبلی قرار است که این مرحله در دو فاز اجرا شود. در فاز اول، هوم تب فایر فاکس شامل ویژگی‌های مختلفی مانند بوک‌مارک‌ها ، دانلودها ، تنظیمات و ... خواهد بود.

در فاز دوم صفحه اصلی فایرفاکس بیشتر تغییر خواهد کرد که شامل نمایش سایت‌های اخیر و دسترس سریع به برنامه‌های مورد علاقه کاربر تنها با یک کلیک است.

بنابر برنامه‌ریزی موزیلا، فایرفاکس 12 که نمونه آزمایشی آن در پایان ماه ژانویه - همین ماه – منتشرشده، نسخه نهایی آن در ماه آوریل – فروردین - منتشر شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7486 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/10 تعداد مشاهده: 1467
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر