کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم عامل ویژه گوشی‌ همراه سربازان آمریکایی!

نسخه سفارشی سیستم عامل آندروید گوگل برای گوشی‌های هوشمند، ویژه دولت‌مردان ایالات متحده و پرسنل نظامی این کشور به زودی منتشرخواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر؛ "سی ان ان"، ادعا کرد که از طریق منابع ناشناس مطلع شده است که نسخه‌ای از آندروید سفارشی، به زودی منتشرخواهد شد که قادر است به طبقه‌بندی مدارک محرمانه بپردازد.

پیش از این، دولت آمریکا به کارمندان و نظامیان خود اجازه نمی‌داد که گوشی‌های هوشمند خود را به دلیل نگرانی‌های امنیتی بر سر کار بیاورند، چراکه هکرها قادر به نفوذ در سیستم عامل گوشی‌های هوشمند و پی‌بردن به اسرار دولت بودند.

دولت آمریکا به این دلیل به انتخاب سیستم عامل آندروید پرداخته است، چون سیستم عامل گوگل منبع باز –open source - است که به نوبه خود منجر به ایجاد یک نسخه سفارشی از سیستم عامل با نیازمندی‌های امنیتی می‌شود.

 "IOS " اپل نیز مورد توجه قرار گرفته بود، اما اپل با دسترسی دولت به هسته نرم‌افزار IOS مخالف بود.



با برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است که سربازان آمریکا برای اولین‌بار این نرم‌افزار را دریافت کنند و در مرحله بعد کارمندان دولت به آن دسترسی خواهند داشت.

البته بنابر آنچه اعلام شده است، قرار نیست که از یک نوع خاص از گوشی‌های هوشمند استفاده شود؛ بلکه انتخاب نوع گوشی به افراد واگذار شده است. این کار با هدف صرفجویی مالی که هر فردی گوشی خود را خودش تامین کند و همچنین برای استفاده از جدیدترین تکنولوژی گوشی‌های هوشمند اتخاذ شده است.

حال یک سئوال باقی می‌ماند و آن اینکه، اگر یک کارمند دولت و یا یک سرباز در افغانستان بخواهد با بازی پرندگان عصبانی در گوشی هوشمند خود، خودش را مشغول کند، چه باید کرد؟

Angelos Stavrou" " که به عنوان یک پیمانکار دولتی در حال کار بر روی این پروژه است، می‌گوید آنها نمی‌توانند آن را بازی کنند، اما ما به آنها اجازه دانلود و نصب آن را به آنها نمی‌دهیم. گوشی آنها به طور کامل در کنترل ما قرار می‌گیرد؛ حتی ما قادریم از استفاده از موقعیت یاب - GPS - را در آن محدود کنیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7593 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/16 تعداد مشاهده: 1498
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر