کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318444 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«آواتار»را در روبات‌جدید ژاپنی‌ها ببینید/عکس

محققان فناوري موفق به ساخت روبات «تلسار وي » شده‌اند كه مي‌تواند بيشتر حركات كنترلگر خود را تقليد كند و علاوه بر حركات نسبتا طبيعي، قابليت شنيدن و ديدن نيز دارد.

به گزارش ايسنا، محققان ژاپني با ساخت روبات «تلسار وي» كه حركات كنترلگر خود را تقليد مي‌كند، يك گام به تحقق ايده «ساخت بدن‌هاي ناوي مصنوعي» در فيلم علمي – تخيلي «آواتار» نزديك شدند.

به گفته پروفسور «سوسومو تاچي» متخصص فناوري «واقعيت مجازي» در دانشگاه كايو ژاپن، اپراتور يا كنترلگر از طريق كلاه، لباس و دستكش مخصوصي كه بر تن دارد، با سيستم روبات «تلسار وي» ارتباط برقرار مي‌كند و دستورالعمل‌هاي لازم به روبات ارسال مي‌شود.

در همين زمان، مجموعه‌اي از حسگرها، اطلاعات ارسالي از سوي روبات را به احساس قابل درك براي كاربر تبديل مي‌كنند.

چشم‌هاي روبات در حقيقت، دوربين‌هايي هستند كه با عكس‌برداري از محيط اطراف، تصاوير را به صورت سه بعدي به صفحه نمايش كوچك در مقابل چشمان اپراتور ارسال مي‌كند.

ميكروفون هاي تعبيه شده روي روبات، صداهاي اطراف را ضبط مي‌كنند و بلندگوها نيز صداي اپراتور دستگاه را در محيط پخش مي‌كند.

پروفسور «تاچي» معتقد است، از روبات‌هايي مانند «تلسار وي» مي‌توان در محيط هاي پرخطر، پس از يك فاجعه مانند نيروگاه اتمي فوكوشيما و براي كارهايي كه نيازمند مهارت‌هاي انساني هستند، استفاده كرد.

در فيلم علمي - تخيلي «آواتار» دانشمندان با كمك علم ژنتيك «بدن‌هاي ناوي مصنوعي» در آزمايشگاه توليد كردند؛ بدن ناوي مصنوعي مانند يك وسيله كنترل از راه دور توسط نيروي خودآگاهي انسان كنترل مي‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7738 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: tabnak.ir تاریخ خبر: 1390/11/25 تعداد مشاهده: 1875
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر