کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه عملکرد یاهو، جی‌میل و هات‌میل در مقابل هرزنامه‌ها

اسپم یا هرزنامه یکی از مشکلات دارندگان پست‌های الکترونیک است، ایمیل‌هایی که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و در مراحل کمتر ویروسی، و برای آزار و اذیت فرستاده شده‌اند.  

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت اعلام کرد که پست الکترونیک "هات‌میل" در مقابل هرزنامه‌ها بهتر از "جی‌میل" عمل می‌کند.

ماه گذشته شرکت مایکروسافت از کاربران اینترنتی خواست تا به جای جی‌میل از هات‌میل استفاده کنند.

امروز مایکروسافت جنگ دیگری را در مقابل گوگل به راه انداخت.  این شرکت در سایت رسمی خود اعلام کرد که در تحقیقات جدید خود به این نتیجه رسیده است که هات‌میل محافظت بهتری در مقابل اسپم‌ها نسبت به جی‌میل از خود نشان میدهد.

تنازع میان مایکروسافت و گوگل در مقابل هرزنامه‌ها به سال 2009 باز می‌گردد، زمانی که "Cascade Insights" اعلام کرد که جی‌میل بهترین محافظت از اسپم‌ها را در بین پست‌های الکترونیک دارد.

در گزارش جدیدی که این سایت منتشرکرده، آمارها تغییر پیداکرده است. در این گزارش آمده است که با ساختن سه ایمیل در یاهو، جی‌میل و هات‌میل به بررسی این سه پست الکترونیک پرداخته شد.

آدرس این ایمیل‌ها در فیس بوک، تعدادی از سایت‌ها و جاهای دیگر قرار داده شده است. همچنین به آدرس این ایمیل‌ها در گروه‌های متعددی عضویت انجام پذیرفت .





به گزارش سافت‌گذر؛ در پایان بعد از بررسی بیشتر از 5 هفته این نتیجه حاصل شد که هات‌میل در این مدت بهتر عمل‌کرده و از جی‌میل جلو افتاده است. ایمیلی که در آدرس هات‌میل فعال بوده 48.57 درصد هرزنامه داشته در مقابل جی‌میل که 48.88 درصد هرزنامه در آن مدت زمانی داشته است.

ایمیل یاهو با فاصله بیشتر در رتبه سوم قرار گرفت. این پست‌الکترونیک با دریافت 58.33 درصد اسپم نشان داد که حرف زیادی برای گفتن ندارد.

نیویورک تایمز با اعلام آمار این بررسی جدید در سرمقاله خود افزود که  جانشین یاهو به خوبی خود را این مناقشه جدید نشان داد.

مایکروسافت هم آورده است که تحقیقات جدید تاییدکرده است که باکس پست‌الکترونیک هات‌میل بسیار کمتر از سایر پست‌های الکترونیک از هرزنامه‌ها پرمی‌شود و برخلاف سال‌های گذشته با پیاده سازی تکنولوژی "SmartScreen" به این موفقیت نائل آمده است.

البته مایکروسافت مدعی است که میانگین ایمیل‌های اسپم در هات‌میل تنها سه درصد است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7740 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/25 تعداد مشاهده: 1822
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر