کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمتر از یک ماه تا بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های کامپیوتری سال جهان

یک ماه دیگر تا برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سالانه بازی‌های کامپیوتری باقی مانده است. قرار است در این رویداد خبرهای خوشی برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری اعلام شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ماه آینده "سان‌فرانسیسکو" میزبان کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های کامپیوتری (Game Developers Conference ) سال است.

این رویداد سالانه که به اختصار " GDC " خوانده می‌شود علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

"جی‌دی‌اس" برای اولین بار در سال 1988 شروع به کار کرد و حالا عنوان بزرگ‌ترین رویداد جهانی بازی را که شامل دستگاه‌های کنسول، کامپیوترهای شخصی و سایر دستگاه‌های الکترونیکی بازی است را بر دوش می‌کشد.

در این رویداد، هر ساله هزاران نفر از تولیدکنندگان و  توسعه‌دهندگان بازی حضور می‌یابند.

مایکروسافت امروز به علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری وعده داد که خبرهای خوشی را در مدت برگزاری این همایش - " GDC 2012 " - اعلام خواهد کرد.

همچنین مایکروسافت به توسعه‌دهندگان بازی وعده داد که اطلاعات بیشتری را در مورد چگونگی ساخت بازی در سیستم عامل‌های مختلف این شرکت از جمله ویندوز 8 را در آن ایام اعلام خواهد کرد.

به گزارش سافت ‌گذر ؛ این کنفرانس به مدت 5 روز، از 5 تا 9 مارس –  15 الی 19 اسفند – ادامه خواهد داشت و هر روز به نام تعدادی از توسعه‌دهندگان تعلق دارد. روز دوم یعنی 6 مارس – 16 اسفند - به توسعه‌دهندگان بازی مایکروسافت تعلق دارد.



مایکروسافت در سایت رسمی خود با تایید این روز به نام مایکروسافت، اعلام کرد:

"توسعه‌دهندگان بازی در این روز چیزهای جدیدی را درباره مترو (METRO ) ویندوز 8 و سرویس‌های جدید ایکس‌باکس‌لایو برای دستیابی به موفقیت در ارائه تجارب سرگرمی‌ها در سیستم عامل مایکروسافت دریافت خواهند کرد."



همچنین قرار است که این روز در مورد ساخت بازی برای کنسول ایکس باکس 360 و دستگاه‌های ویندوز فون صحبت و گفتگو شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7791 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/27 تعداد مشاهده: 1362
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر