کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لوگوی جدید برای ویندوز ۸: حالا تازه شبیه پنجره شد

غول نرم‌افزاری مایکروسافت با ادامه روند طراحی سیستم عامل آینده خود، لوگوی جدیدی را برای ویندوز ۸ طراحی کرده که کاملاً با حال و هوای گذشته ویندوز متفاوت است.

به گزارش سافت گذر ;لوگوی جدید کمی شبیه پرچم فنلاند به شکل وارونه بوده و دارای یک زمینه آبی با یک صلیب سفید در وسط آن است که این لوگو را شبیه یک پنجره می‌کند.
سام مورو، مدیر اصلی رابط کاربری ویندوز در یک مطلب خاطرنشان کرده است که این پنجره اندکی زاویه‌دار است تا حس حرکت را به همراه سبک سریع و روانی که در کل ویندوز ۸ مشاهده می‌شود، ایجاد کند.

به گفته مورو، مایکروسافت برای طراحی لوگوی جدید، پنتاگرام را که یک مشاور طراحی قوی است، استخدام کرده است. گویا این شرکت خواهان کنار گذاشتن لوگوی قبلی ویندوز است که بیشتر شبیه یک پرچم است تا پنجره.
اما مایکروسافت در حالی با لوگوی جدید سعی دارد پنجره را به عنوان یک استعاره زیبا برای تداعی کند که رابط کاربری «مترو» سیستم عامل جدید با استعاره پنجره که از زمان ساخت این سیستم عامل، هسته آن بوده، کاملاً متفاوت است.

سبک مناسب صفحه های لمسی «مترو» که برای دسترسی به برنامه‌ها با حذف آیکون و ایجاد در اصطلاح تایلزهای گوناگون به گونه‌ای طراحی شده تا فراگیر باشد.

به گزارش سافت گذر ;برنامه‌هایی که در حالت «مترو» ویندوز ۸ کار می‌کنند، کل صفحه رایانه را می‌گیرند و هیچ کادری که برنامه‌ها را از یکدیگر و دسکتاپ جدا کند، وجود ندارد.
مایکروسافت همچنین نوار ابزاری را که در انتهای دسکتاپ وجود داشت، حذف کرده و در حالی‌ که کاربران می‌توانند در ویندوز ۸ به دسکتاپ قدیمی ویندوز سوئیچ کنند، نسخه «مترو» رابط کاربری را که پنجره های متعدد برنامه های در حال اجرا را نشان می‌دهد، حذف می‌کند.
مایکروسافت اعلام نکرده سیستم عامل جدیدش را چه زمانی عرضه می‌کند با این‌همه بیشتر تحلیلگران انتظار دارند نسخه جدید ویندوز پیش از پایان سال و شاید در فصل خرید بازگشایی مدارس از راه برسد.
این شرکت قرار است ماه جاری نسخه آزمایشی بتای ویندوز ۸ را رونمایی کند که نقطه عطفی در انتشار نسخه نهایی آن به شمار می‌رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7832 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/11/30 تعداد مشاهده: 1685
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی حیدری 1390/12/06 00:00
واقعا ارم جدیدش قشنگه دوست داشتم ایران عزیزم بتون یک سیستم عامل درست کنه در حد ویندوز 7lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus