کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: حالا حالاها از ویندوز ویستا پشتیبانی می‌کنیم

مایکروسافت اعلام کرد که دارندگان سیستم عامل ویندوز ویستا نگران نباشند؛ چونکه این شرکت فعلا آن را ساپورت خواهد کرد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت به مصرف‌کنندگان سیستم عامل ویستا قول داد که تا سال 2017 از این سیستم عامل حمایت خواهد کرد.

با انتشار اخبار مربوط به سیستم عامل جدید؛ یعنی ویندوز 8 خبرهایی نیز از مایکروسافت و سیستم‌های قبلی این شرکت منتشر شد. اخبار منتشرشده حکایت از این داشت که مایکروسافت در یک دوره زمانی کوتاه از ساپورت تمامی سیستم‌های عامل قبلی این شرکت دست برخواهد داشت.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که با یک خبر می‌خواهد کاربران این شرکت را سوپرایز کند. مایکروسافت گفت که تا آوریل 2017 از سیستم عامل ویستا پشتیبانی خواهد کرد و از آن زمان به بعد این سیستم عامل بازنشسته خواهد شد.




به گزارش سافت‌ گذر ؛ البته مایکروسافت اضافه کرده است که کاربران نباید این انتظار را داشته باشند که تمام ویژگی‌های آپدیت‌های بعدی ویندوزهای جدیدتر از ویستا در این ویندوز هم اعمال شود. به عنوان نمونه مایکروسافت از نصب اینترنت اکسپلورر 10 در ویندوزهای ویستا جلوگیری خواهد کرد. البته نصب و آپدیت برنامه‌های امنیتی و ویروس‌کش در ویندوز ویستا، مانند سایر ویندوزها تا سال 2017 خواهد بود.

این خبر می‌تواند یک خبر نسبتا خوب برای کاربران این سیستم عامل باشد، بخصوص شرکت‌های بزرگ وتجاری که برای تغییر سیستم عامل نیازمند برنامه‌ریزی‌های طولانی و بلند مدت هستند.

اگرچه ممکن این سئوال پرسیده شده که چرا با سیستم عامل‌های فوق العاده‌ای، چون ویندوز سون بعضی‌ها آن را نصب نکرده و آن را امتحان نکرده‌اند تا تفاوت را احساس کنند! شاید منتظر ویندوز 8 یا بالاتر هستند!!!    

گفتنی است که ویندوز ویستا، گران‌ترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت تاکنون بوده است.  

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7877 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/12/02 تعداد مشاهده: 1334
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

حامد غفوری 1390/12/02 18:42
فقط ویندوز ویستا . . .
کیهان 1390/12/02 17:15
سلام
دوستانی که از ویندوز ویستا با سخت افزار قوی استفاده نکردن لطفا نظر عجولانه ندن.
ویستا از نظر من که با یک پی سی دسکتاپ فول ازش استفاده کردم واقعا فوق العاده بود و هست.
لذت و تجربه و سرعتی که در ویستا داشتم در سون و ایت آزمایشی نداشتم.
ویستا هنوزم برای کسایی که کارای سنگینی انجام میدن بهترینه چون هسته قوی تری نسبت به بقیه داره.
سون همون ویستاست که هستشو تغییر دادن و یه تسکبار اضافه کردن و قابلیت پایداری شو پایین آوردن و ایت هم همینتور ضعیف تر از سون و روز به روز داره از قدرت ویندوز کمتر میشه چون اکثر کاربرا از پی سی استفاده ای جز وب ندارن.
قدرت و سرعت در ویستا خلاصه شده و به یاد داشته باشید که هیچ گرونی بی حکمت نیست اونم واسه ویندوزی که سال 2006 تا حالا گرون ترین سیستم عامل ویندوزه.
قضاوت با شما
آرش 1390/12/02 16:48
به نظر بنده 7 واقعا بهترین سیستم عامل ماکروسافته خیلی همه چیز توش خوب کار میکنه یه چند سالیه با اومدن xp و ویستا و 7 یادم رفته که واسه از هنگ در آوردن سیستم باید چکار رد البته xp هنگ میکرد ولی نه به اندازه me یا 98 یا 95 که واقعا داغون بودند بنده این افتخارو داشتم تا از زمانی که ویندوز 3.1 اکران شده با این سیستم عامل کار کنم و واقعا شگفتی در این سیستم عامل موج میزنه به امید موفقیت ویندوز 8 که عاشقش میشم چون خیلی شبیه وینفونیه که دارم و از وینفون خیلی خیلی راضیم چون از ویندوزموبایل شاکی بودم ولی به این باور دارم اگه ماکروسافت بخواد اسطوره درست کنه اراده کنه میتونه مثل وینفون و انشالا 8
محمد کاظمی 1390/12/02 16:07
ویندوز 7 که چنگی به دل نزد.بازم لینوکس
ر - م 1390/12/02 14:25
واقعاً که ویندوز ویستا گران ترین و آشغال ترین سیستم عامل بود :(
ولی انصافاً مایکروسافت با ویندوز 7 ناکامی ویندوز ویستا رو جبران کرد.
هر چند که خیلی از کاربران معتقدند که ویندوز ویستا واسه گرم کردن و سود دهی شرکت های سخت افزاری وارد بازار شد. ویستا کاربران رو مجبور کرد که سخت افزار سیستمشون رو ارتقاء بدن و خیلی از کاربرا ارتقاء دادن.