کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنج دلیل برای دوست نداشتن لوگوی جدید ویندوز 8

http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/642d42e2da7734c89c4d0655b314c89a_XL.jpgبه گزارش سافت گذر ;همانطور که در مقالات قبل مشاهده کردید، مایکروسافت به طور رسمی از لوگوی ویندوز 8 پرده برداری کرد. با وجود سر و صدای زیاد، این لوگوی جدید نتوانست بسیاری از منتقدان را راضی کند! در این مقاله یکی از منتقدان طراحی لوگوی Windows 8، به برشمردن دلایل نارضایتی خود از این لوگو پرداخته است. از دلایل این منتقد به لوگوی جدید شرکت مایکروسافت می توان به وجود خطای دید، سادگی محض و ضعیف بودن طراحی آن اشاره کرد. آیا به نظر شما نظرات این منتقد می تواند نشانه ضعف لوگوی این سیستم عامل باشد یا این نظرات تنها جنبه شخصی داشته و شما با آنها موافق نیستید؟

سادگی محض

سادگی خوب است و من شخصا طرفدار سادگی هستم، اما به نظرم لوگوی جدید ویندوز 8 بیش از حد ساده است. منظور مایکروسافت از این لوگو این است که هم طرح پنجره های Windows را نمایش دهد و هم رابط کاربری مترو را به نحوی نشان دهد، اما به نظر من طراحان این لوگو نتوانسته اند ایده و فکر اصلی که پشت این طرح نهفته است را به مخاطب منتقل کنند.

آیا این لوگو شما را به یاد رابط گرافیکی ویندوز 8 یعنی مترو می اندازد؟ یا بیشتر حس سادگی بیش از اندازه را به شما القا می کند؟

سستی و ضعف

می دانم که این لوگو حاصل ساعت ها فکر، طراحی، استراتژی، بحث، همفکری و غیره است، اما زمانیکه به آن نگاه می کنم، تنها حس ضعف و سستی از آن برداشت می کنم. فونت مورد استفاده در این لوگو به نظر من اصلاً جالب نیست. اگر من طراح لوگو بودم ترجیح می دادم کمی عمق به کار بدهم و آن را از این حالت خیلی ساده و ضعیف خارج می کردم.

خطای دید

آیا تابحال برایتان اتفاق افتاده که خانه کسی رفته باشید و کج بودن تابلوی روی دیوار، ذهن شما را درگیر کند و مدام به خود بگویید که باید آن را صاف کنید؟ اگر اینطور است شما هم مانند من کمی وسواسی بوده و به صاف بودن تابلو های منزل اهمیت ویژه ای می دهید. حقیقتاً، زمانی که برای اولین بار لوگوی ویندوز 8 را دیدم این حس به من دست داد و به خود گفتم: «باید این تصویر کج و کوله را درست کنم!» به همین خاطر هم ذهنم مدام درگیر درست کردن آن است!!

شناخت روند عملکرد یک شرکت

زمانی که با دقت به لوگو نگاه می کنم، احساس می کنم که مایکروسافت قصد دارد این لوگو را به مرور زمان تغییر دهد! آیا این لوگو قرار است برای 15 – 20 سال آینده نیز کاربرد داشته باشد، یا با تغییر در برنامه هایشان دوباره لوگوی جدیدی را معرفی خواهند کرد؟ به نظر من مطمئنا چنین لوگویی دوام زیادی نخواهد داشت و به زودی مایکروسافتی ها آن را تغییر خواهند داد. شخصاً لوگوی ویندوز 7 را بیشتر می پسندیدم، البته آن هم ایراداتی داشت!

هدایت دید

همانطور که یکی از دوستان طراحم در UX اشاره کرده و من نیز با نظر وی موافقم، طرح لوگوی ویندوز8 یعنی همین پنجره آبی رنگ کج و معوج به گونه ای طراحی شده که تمرکز ذهن از متن "Windows 8" کنده می شود و بجای اینکه بتوانند مکملی بر هم باشند و حس بزرگی و مشارکت را القا کنند، آدمی را با دو مضمون متفاوت و جدای از هم طرف می کند که تنها در کنار یکدیگر نشسته اند. واقعاً جای تعجب دارد.

شخصاً از این پیش آمد و حرکت غیر حرفه ای مایکروسافت لذت نبردم و بیشتر مایل بودم تا با لوگویی عمیق تر و مفهومی تر سر و کار می داشتیم.

اگر بخواهیم تمام تئوریها و اصول طراحی لوگو را در نظر بگیریم، دیگر نمی توانیم این نشانه را لوگو به حساب بیاوریم. جای تردیدی نیست که همیشه به کارهای بصری مایکروسافت علاقمندی خاص داشتم، اما صادقانه ابراز می دارم که از جنبه شخصی، این کار آخر از مایکروسافت را اصلا نمی پسندم.

به گزارش سافت گذر ;امیدوارم مایکروسافت پس از قرار دادن تصویر پس زمینه در پشت این لوگو و استفاده از آن در ویندوز8، کمی به آن عمق ببخشد و ایرادات آن را اصلاح کند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7893 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1390/12/03 تعداد مشاهده: 1730
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

ابوالفضل بذرپاچ 1391/08/16 17:14
به نظر من هم لوگوی ویندوز 7 خیلی زیباتر از ویندوز 8 است.
محسن رجبی 1390/12/07 21:53
سلام به همه دوستان ...
باید دقت داشت که لوگو بیانگر اهداف یک محصول است.
یک اینکه این لوگو طرح مترو ویندوز هشت است که به جای منوی استارت قرار گرفته است
و دوم اینکه هدف این ویندوز در بر گرفتن تبلت با پردازنده های ARM و شاید هم Intel Medfield باشد و این لوگو یه جورایی بودن یک تبلت کنار متن ویندوز هشت می باشد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
آبتین میرشکار 1390/12/04 13:00
ویندوز 95 یا 98؟ آخه کجاش شبیه لوگوی ویندوز های قدیمه؟! وقتی چیزی نمیدوندید، به جای اینکه فقط یه حرفی زده باشید، برید و لوگوی ویندوزهای 95 و 98 (که هیچ فرقی با هم ندارند) ببینید. تقریباً میشه گفت تا قبل از این، لوگوی همه‌ی ویندوزها از یک فرم منحنی پیروی میکردند. یک بار دیگه از کسانی که با متن این مقاله موافق هستند (مخصوصاً اون دوستی که ادعا کرد که گرافیست هست) و حتی نویسنده آن میپرسم که اگر شما میخواستید رابط کاربری مترو و لوگوی ویندوز را در هم بیآمیزید، چه طرحی را پیشنهاد میدادید؟!! شاید همه‌ی ما غافل گیر شدیم ولی بیشترِ ما وقتی با چیزی مخالفت میکنیم، بیشتر به این خاطر هست که از تغییر یا میترسیم یا بیزاریم ولی تغییر هدفمند عالیه و بدون تعصب، (به عنوان یک گرافیست، عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران) این لوگو مفهوم درونش رو به خوبی میرسونه و بی نقص بیانگر ویندوز جدید با رابط کاربری متروست. هیچ کدوم از منتقدین نمیتونن این دو مفهوم رو به صورت تک رنگ (استاندارد اصلی لوگو) به صورت دیگری (و بهتر از این لوگو) به تصویر در بیارن. اگر کسی فکر میکنه که میتونه، بسم ا...
SAHHA 1390/12/03 23:44
سلام
منم یا دیم ویندوزای قدیمی مایکروسافت افتادم
یعنی انگار عقب گرد داشته به 95-98
همچین حسی بهم دست داد
من گرافیک کار میکنم
و با تقریبا تک تک نظارت اون فرد موافقم
apa 1390/12/03 23:18
کلاسیک و زیباستlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1390/12/03 19:23
فکر کردین ایرانه که با 10000 تومن Logo طراحی کنن.همین لوگو هم که طراحی کردن کلی پول از Microsoft گرفتن.
آبتین میرشکار 1390/12/03 17:10
درود.
بدون در نظر گرفتن انیمیشن احتمالی این لوگو، باید لوگو مورد نقد قرار بگیرد. به عنوان یک گرافیست علاقه مند به مایکروسافت، باید بگم این لوگو همانطور که اشاره شد، ضعف هایی دارد و اگر رابط کاربری مترو و تلاش برای گنجاندن آن را در نظر نگیریم، قطعاً لوگوی ویندوز 7 زیباتر و حتی از نظر چیدمان در موارد مختلف کارایی بیشتری دارد. اگر این لوگو را در گوشه‌ای از پشت یک تبلت تصور کنید، شاید آنقدر هم بد نباشد.
از کسانی که با متن این مقاله موافق هستند و حتی نویسنده آن میپرسم که اگر شما میخواستید رابط کاربری مترو و لوگوی ویندوز را در هم بیآمیزید، چه طرحی را پیشنهاد میدادید؟!
سوال مهمتر آنکه، آیا واقعاً ضروری بود که رابط کاربری مترو، در لوگو گنجانده شود؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
mahdu 1390/12/03 13:47
انتظار لوگوی جالبی رو داشتمlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
shadi 1390/12/03 10:13
وقتی لوگوشو دیدم یاد ویندوز98 افتادم!! نمیدونم چرا!!
سید محمد علی اسلامی 1390/12/03 09:26
درود
لازم به ذکر است که چون قرار است این لوگو در ویندوز 8 بصورت انیمشن وار یا همان فلش ظاهر شود، حرکاتی را در بر خواهد داشت که به هر چه زیباتر شدنش کمک می کند، این پایان داستان لوگو جدید نیست و قطعا مایکروسافت همه را سورپرایز می کند.