کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: ویندوز 8 چهار و نیم میلیارد نفر را در جهان پوشش می‌دهد

با نزدیک شدن به عرضه رسمی نسخه ویندوز 8 در روز چهارشنبه 29 فوریه ، مایکروسافت اطلاعات جدیدی را از این سیستم عامل منتشر کرد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ صبح امروز، 15 ساعت پس از آخرین به روز رسانی، مایکروسافت مطلب جدیدی را در سایت رسمی ویندوز، درباره ویندوز 8 منتشر کرد.

 این‌بار، موضوع، مربوط به زبان در ویندوز جدید است. به طور خاص مایکروسافت اعلام کرد که از زبان‌های بیشتری و همچنین نسبتا بهتر در ویندوز 8 پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر، ویندوز 7 از 95 زبان پشتیبانی می‌کند، مایکروسافت می‌خواهد به این 95 زبان 14 زبان دیگر اضافه کند. این بدان معنی است که ویندوز 8 در مجموع از 109 زبان خواهد داشت که 4.5 میلیارد نفر در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.

ایان همیلتون در مایکروسافت می‌نویسد:

"در برخی از کشورها، مردم می‌توانند رایانه‌های شخصی را با انواع زبان‌های از پیش نصب شده خریداری کنند. با ویندوز 8، کاربران قادر به نصب زبان‌های اضافی و نمایش فراتر از زبان‌های از پیش نصب شده خواهند بود. این به این معنی است که خریدارن دیگر نیازی به در نظر گرفتن مدل کامپیوتر در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید رایانه ندارند. شما هر لحظه و هر زمانی به هر زبانی که احتیاج داشتید، می‌توانید آن را نصب کنید."




به گزارش سافت‌ گذر ؛ برخی از کاربران مجبورند که مرتبا بین زبان‌های مختلف سوئیچ کنند. این به دلیل آن است که هر یک از افراد خانواده می‌خواهد با یک زبان خاص کار کند. این امکان به آسانی در ویندزو 8 فراهم شده است. افزایش زبانها در اولویت کنترل پنل ویندوز 8 بوده است. کنترل پنل جدید اجازه می‌دهد که کاربران به راحتی زبان‌های جدید را اضافه کنند و همچنین سوئیچ بین آنها داشته باشد.

همچنین همیلتون می‌نویسد:

"ما اعتراف می‌کنیم که این چیزی است که ما باید خیلی وقت پیش آن را انجام می‌دادیم. کاربران ویندوز در بریتانیا از نسخه انگلیسی ایالات متحده در ویندوز استفاده می‌کردند و در حالی که ما آمریکایی‌ها می‌دانستیم که این کار مورد علاقه آنها نیست؛ البته چاره‌ای جز استفاده از آن هم نداشتند. ما بر این باوریم که این نسخه از ویندوز به طور گسترده‌ای در هند، استرالیا، آفریقای جنوبی، نیوزیلند، جمهوری ایرلند و بسیاری از جاهای دیگر استفاده خواهد شد."

ویندوز 8 همچنین 13 بسته زبان رابط را در ویندوز به زبان محلی اضافه می‌کند تا کاربان بتوانند به زبان مورد علاقه‌شان آن را نصب و استفاده کنند. آنها عبارتند از پنجاب (پاکستان)، سندی (پاکستان)، کردستان مرکزی (عراق)، اویغور (جمهوری خلق چین)، بلاروس (بلاروس)، Kinyarwanda (رواندا)، تیگرینیا (اتیوپی)، تاجیک (تاجیکستان)، ولوف (سنگال)، K'iche (گواتمالا)، وابسته به زبان گالیک اسکاتلند (انگلستان)، چروکی (ایالات متحده) و Valencian (اسپانیا).

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7900 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/12/03 تعداد مشاهده: 1714
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

moein 1390/12/04 14:27
عالی هست من که دارم برای اومدن نسخه ی اصلیش به بازار لحظه شماری میکنم. :)
شهاب 1390/12/04 09:29
کسانی که می گویند مایکروسافت جاسوسه خوب چرا اصلا از این ویندوز استفاده می کنند اصلا چرا از اینترنت استفاده
می کنند اصلا ما تو کامپیوتر هامون چی داریم که بخواهن از ما جاسوسی کنند نکنه دنبال اهنگ ها یا فیلم هایی هستند که ما تو کامپیوتر نگاه میکنیم دست از این توهمات برداریم ماشالله این قدر ویروس تو کامپیوترهای ما زیاده که فرصت جاسوسی به مایکروسافت نمیرسه اگر مشکل جاسوسیه این موبایلی که باهاش صحبت می کنید و باهاش ااس ام اس میدهید بهترین ابزار جاسوسیه که تمام اطلاعاتش دست اپراتور ها هست اگر بخواهن اونا را استفاده می کنند حالا بدبخت لطف کرده ویندوز را با 5000 تومن نصب میکنید گناهه دوست داشتید تو اروپا بودید بابت همین ویندوز 7 با یک انتی ویروس 300000 تومن خرج می کردید .....
amin khandan 1390/12/03 22:25
مگه زبان فارسی خار داره که مایکروسافت به زبان ویندوز 8 اضافه نمی کنه
jamali 1390/12/03 20:06
ویندوز 8 میترکونه !!!!!!
اسی 1390/12/03 18:49
با عرض سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران سافتگذر
در جواب به اقای ناشناس باید بگم که حالا فکر می کنید مایکروسافت چطوری جاسوسی میکنه ؟
شما چه اطلاعات مهمی به مایکروسافت میدی که با اونا جاسوسی کنه؟
اخه قبل از گفتن یه حرف فکر کن گلم!
سام.ع 1390/12/03 18:31
کاش یه فکری هم برای تقویم خورشیدی ما می‌کرد. نا سلامتی کامل ترین تقویم رو در دنیا داریم و نمی دونم چرا هیچ ساپورت نداره. مسؤولین هم که اصلاً به فکر ما نیستند.
محسن 1390/12/03 16:43
سلام
مرس از سایتتون
خبری نیست از ویندوز 8؟
اگه میشد در مورد این نسخه RC1 که اومده یه توضیح میدادید ممنون می شدم
lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1390/12/03 16:09
مایکروسافت جاسوس نیست؟
یک کم فکر کنید
شاید بود باید ببندیدش
فردا دیر است بشتابید!!!!!!!!!!!1
hame dianloo 1390/12/03 15:08
ممنون از تمام زحامت شما، بی صبرانه منتظر ویندوز 8 هستم . . .