کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افسون مار؛ ۱۰ چیزی که شاید در مورد محبوب‌ترین بازی دنیا ندانید

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت;اگر از کسانی که بیش از ۲۵ سال سن دارند بپرسید که اولین بازی موبایل که بازی کرده‌اند چه بازی بوده و چه بازی برای آن‌ها خاطره‌انگیز بوده است به احتمال زیاد از بازی Snake یا مار به عنوان اولین و دوست‌داشتنی‌ترین بازی موبایل یاد می‌کنند.


حتی ممکن است که برخی از آن‌ها اعتراف کنند که برای بازی کردن با این مار خزنده به سراغ خرید یک گوشی نوکیا به صفحه نمایش ۲ اینچی رفته‌اند. ماربازی هنوز طرفداران زیادی دارد. بنابراین، در تجلیل از محبوبیت دیرپا و جشن ۱۵ سالگی حضور این بازی در گوشی‌های نوکیا، ۱۰ حقیقت در مورد این بازی که جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی دنیا به شمار می‌رود و شاید تاکنون نشنیده‌اید را برای شما عنوان می‌کنیم:
۱- بازی اسنیک یا همان ماربازی قدمتی دیرینه‌تر از حضور در گوشی‌های نوکیا دارد. نسخه اولیه این بازی یک بازی آرکِید به نام Blockade بود که توسط شخصی با نام گرِملین در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.


۲- محبوبیت این بازی در دهه ۸۰ بیشتر شد؛ یعنی زمانی که راه خود را به ماشین حساب‌های تگزاس اینسترومنت، کامپیوترهای خانگی نظیر اپل ۲، کومودور ۶۴ و … باز کرد.
۳- از آنجا که تقریبا هیچ‌کس صاحب این بازی به شمار نمی‌رفت، نسخه‌هایی از آن تقریبا برای تمام کنسول‌های بازی تولید شد.
۴- ماربازی اولین بار در سال ۱۹۹۷ در گوشی نوکیا ۶۱۱۰ ظاهر شد. این بازی توسط تانلی آرمانتو، مهندس طراحی، برای نرم‌افزار رابط کاربری گوشی‌های نوکیا سازگار شد.


۵- این بازی یکی از سه بازی بود که در سال ۱۹۹۷ معرفی شد. بازی‌های دیگر بازی Logic و Memory بودند.
۶- این بازی تاکنون در ۴۰۰ میلیون دستگاه گوشی موبایل حضور داشته و این روزها کاربران نوکیا در حال بازی کردن با نسخه نهم این بازی هستند.
۷- در سال ۱۹۹۸ برای اولین بار دارندگان نوکیا ۷۱۱۰ توانستند با اتصال دو گوشی با هم از طریق اینفرارد نسخه دونفره آن را بازی کنند.
۸- بیشترین حد امتیاز در مرحله اول ۳۱۲ و در مرحله نهم ۲۰۰۸ است. فرمول امتیازدهی این بازی به این شکل است: ضربه روی صفحه (۲۱۲) × مرحله (۱ تا ۹) ۱۰۰ امتیاز اضافی برای به پایان رساندن مرحله.


۹- در سال ۲۰۰۰ در نوکیا ۹۲۰۰ Communicator نسخه Snake Ex معرفی شد.
۱۰- تانلی آرمانتو در سال ۲۰۰۵ به دلیل نقش خود در مشارکت در توسعه صنعت سرگرمی موبایل، جایزه ویژه‌ای را از MEF (Mobile Entertainment Forum) دریافت کرد.
به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت;این حقایقی بود که ما در مورد این مار مفتون به شما گفتیم اگر چیز بیشتری در مورد ان می‌دانید که ما فراموش کرده‌ایم همین پائین در قسمت نظرات با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7911 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/12/04 تعداد مشاهده: 1405
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

eh3anSalar 1390/12/04 18:56
البته که مواردی مونده
بهترین موردش اینه که باباهه برای اینکه بچش ولشون کنه گوشیشو بهش میداد تا بازی کنه و اینکه دعا میکردن برای سازنده بازی