کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317563 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معجزه سونی با نسل جدید براویا سری X

جديدترين تلويزيون هاي ال سي دي سوني سري Xمدل450 که ترکيبي از پيشرفته ترين فناوري و جذاب ترين طراحي قاب و ظاهر است , در آينده نزديک به بازار عرضه مي‌شود.

تلويزيون جديد براويا سري X که داراي ويژگي‌هايي از قبيل all-new BRAVIA Engine 2 PRO، RGB Dynamic LED و تکنولوژي‌هاي Motionflow PRO است، به منظور ارائه بهترين کيفيت تصاوير ابداع شده است.
اين تلويزيون مجهز به سيستمي اختصاصي به نام BRAVIA Engine 2 PRO است. اين سيستم سامانه تصويري پر قدرتي است که با استفاده از فناوري ديجيتال هوشمند کيفيت و شفافيت تصاوير را تقويت مي‌کند و حتي از تصاويري که از مبداء ضعيف پخش مي‌شوند تماشاي تصاويري با وضوح استاندارد و Full HDرا امکان پذير مي سازد.

فناوري BRAVIA Engine 2 PRO نيز عمق بيشتر به تصاوير مي‌بخشد. با اين فناوري که در براويا سريx تعبيه شده مي‌توانيد فيلم‌هاي طبيعت را به صورتي کاملا زنده و جاندار در مجموعه اي از رنگ‌هاي درخشان و با کيفيتي استثنايي در مدل‌هاي 46 اينچ و 55 اينچ مشاهده کنيد.
مدل X450 با ترکيب انحضاري LED‌هاي قرمز، آبي، و سبز، نور مناسب و کافي براي توليد تصاويري با کيفيت ايجاد مي‌کند.
اين تلويزيون که تصويري فوق‌العاده شفاف را براي علاقه‌مندان به ورزش به ارمغان مي‌آورد، مجهز به تکنولوژي‌هاي Motionflow PRO و Motionflow 100Hz است تا حرکات سريعي را ايجاد کند که شفاف‌تر، واضح‌تر و باکيفيت‌تر مشاهده شوند.
با تکنولوژي Motionflow 100 هرتز که در مدل‌هاي 40 اينچ و 70 اينچ به کار رفته، وضوح و ثبات تصوير به حداکثر مي‌رسد. اين سيستم براي مشاهده برنامه‌هاي پر تحرک ايده آل است.

ويژگي‌هاي عملکرد مناسب، نظير XrossMediaBarXMBTM و BRAVIA Sync از ديگر ويژگي‌هاي مورد توجه مردم در مدل X450 است.
با XMBTM طراحي منحصر به فرد سوني، استفاده از ريموت کنترل آن به قدري ساده مي باشد که به راحتي توسط مصرف کننده درک مي‌شود و امکان مشاهده تصاوير را بدون تنظيم و کار کردن زياد با ريموت کنترل فراهم مي سازد. در عين حال، همزمان با اتصال ديگر ابزارهاي سرگرمي X450’s HDMI outlets، مي توانيد به راحتي آن را خاموش و روشن کنيد.
اين تلويزيون همچنين داراي USB مشاهده عکس و Photo TV HD جهت مشاهده آسان تصاوير در صفحات بزرگ است.

اين تلويزيون علاوه بر طراحي مدرن و مناسب، از قابي زيبا برخوردار است که با هر دکوري سازگار خواهد بود Bravia XMBTM توسط يک سيستم صوتي متشکل از بلندگوهاي دروني به عرض 20 ميليمتر کامل مي گردد.
مدل 55 اينچ داراي 6 بلندگوي اصلي و 2 بلندگوي بم (woofer) و. مدل‌هاي 40 و 46 اينچ داراي 4 بلندگوي اصلي و 2 بلندگوي بم است. اين تاثيرهاي محيطي در ورزش، کنسرت‌هاي زنده يا فيلم بالاتر مي رود و لذت تماشاي هر برنامه را بيشتر مي نمايد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 808 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1388/04/23 تعداد مشاهده: 1556
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر