کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زنگ خطر برای نوکیا

اين غول فنلاندي در آينده با ظهور رقبايي چون اپل با مشکلات زيادي روبه‌رو خواهد شد که کار را براي آن در بازارهاي جهاني بسيار مشکل خواهد کرد.

بر اساس آخرين آمارها سهم فروش گوشي‌هاي تلفن‌همراه شرکت اپل در سال 2013 از نوکيا پيشي مي‌گيرد.به گزارش پايگاه تحقيقاتي Generator Research سهم گوشي‌هاي تلفن‌همراه اپل در بازار دنيا به صورت چشم‌گيري در حال افزايش است، به طوري که انتظار مي‌رود تا 4 سال ديگر ميزان فروش گوشي‌هاي تلفن‌همراه اين شرکت در دنيا از فروش گوشي‌هاي تلفن‌همراه نوکيا پيشي بگيرد.


در حال حاضر نوکيا 40‌درصد از بازار تلفن‌همراه دنيا را در اختيار دارد که پيش‌بيني مي‌شود اين ميزان تا سال 2013 به 20درصد کاهش پيدا خواهد کرد. مطابق همين بررسي، اپل براي دست يافتن به اين هدف طي 4 سال آينده بايد 33درصد رشد فروش داشته باشد.


علاوه‌بر اين برآورد مي‌شود در سال 2011 اپل 77ميليون گوشي تلفن‌همراه به بازار عرضه کند که اين ميزان برابر با تعداد گوشي‌هاي عرضه شده نوکيا در همان سال به بازار جهاني است. به عبارت بهتر در سال 2011 ميزان فروش گوشي‌هاي تلفن‌همراه اپل و نوکيا با هم برابر خواهد شد.
علت اصلي اين افت فروش در بازار گوشي‌هاي نوکيا عدم توجه کافي اين شرکت به گوشي‌هاي هوشمند اعلام شده است. ب

رعکس اپل هم اکنون با تلفيق تکنولوژي‌هاي هوشمند گوشي تلفن‌همراه آيفون با سرويس‌هاي آنلاين وارد عصر طلايي خود مي‌شود. در کنار پيشرفت‌هاي تکنولوژيک بي‌نظير در آيفون، قيمت 99 دلاري اين گوشي ساخت اپل نيز کار را براي رقباي اين شرکت مشکل‌تر ساخته است.

يکي ديگر از دلايل افت فروش نوکيا در سال‌هاي آينده سرعت کم عکس‌العمل اين شرکت در مقابل رقبا است. به عنوان نمونه توجه کنيد که اولين پاسخ نوکيا به آيفون اپل، پس از يک سال و نيم، گوشي 5800 بود که از لحاظ نرم‌افزاري گوشي پايداري محسوب نمي‌شود.
به هر صورت پر واضح است که اين غول فنلاندي در آينده با ظهور رقبايي چون اپل با مشکلات زيادي روبه‌رو خواهد شد که کار را براي آن در بازارهاي جهاني بسيار مشکل خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 810 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: هم وطن سلام تاریخ خبر: 1388/04/23 تعداد مشاهده: 1280
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر