کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حذف بازی بتلفیلد ۳ از اپ استور پس از شکایت فراوان کاربران

شرکت الکترونیک آرتز پس از عرضه موفق بازی بتلفیلد ۳ برای کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی نسخه ویژه‌ای از این عنوان را با نام  Battlefield 3: Aftershock به صورت رایگان در فروشگاه نرم افزاری اپل قرارداد.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازفارنت؛ پس از ارائه این بازی در اپ استور به ناگاه سیل شکایات و انتقادات کاربران به سوی الکترونیک آرتز روانه شد و  کاربران نقدهای منفی فراوانی را بر این عنوان در اپ استور و همچنین وب سایت الکترونیک آرتز انعکاس داده بودند.

البته نارضایتی کاربران از مشکلات گرافیکی فراوان و عدم کنترل خوب شخصیت های بازی هم نشات می‌گرفت که در نتیجه الکترونیک آرتز تصمیم گرفت در تاریخ ۲۲ فوریه این بازی را از اپ استور حذف کند.

بیانیه الکترونیک آرتز در این زمینه خواندنی است:

“الکترونیک ارتز متعهد شده است که به کاربران خود تجارب سرگرم کننده ارائه کند و برای همین است که بازی‌های موبایلی این شرکت دارای سطح بالاتری نسبت به رقبای خود هستند و برای این منظور ما تصمیم به حذف بازی بتلفیلد ۳ از فروشگاه نرم افزاری اپل گرفتیم و در حال بازبینی و ارزیابی دوباره برنامه و رفع اشکالاتی هستیم که کاربران برای ما ارسال کرده بودند و از همه کاربرانی که این بازی را تاکنون دانلود نموده‌اند نیز تشکر می‌نماییم”.

به گزارش سافت‌ گذر؛گفتنی است که سرنوشت بازی تاکنون در پرده ابهام باقی مانده است و هنوز شرکت الکترونیک آرتز در مورد بازگشت این بازی به اپ استور خبری منتشر نکرده است.

در ضمن الکترونیک آرتز اعلام کرده است که سرورهای ابن بازی نیز تا تاریخ ۳۱ مارس برقرار خواهند بود و کاربرانی که تاکنون بازی را دانلود کرده‌اند می‌توانند به بازی با دوستان خود تا آن تاریخ بپردازند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8123 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: Farnet.ir تاریخ خبر: 1390/12/16 تعداد مشاهده: 2032
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Terminator 1390/12/17 01:00
من نسخه های قبلی بازی رو بردم و از احداف سیاسی که در نسخه1و2 گنجانده بودند آگاه بودم که چه افکاری به مردم می گنجانند ولی اصلا توقع توهین به ایران رو نداشتم راستش بد جور خورد تو بر جکم وامید دارم که آمریکا به دست تحریم های خود نابود خواهد شد
مرگ
بر آمریکای شیطان پرست
amir 1390/12/16 19:55
این بازی اون چه که ازش انتظار میرفت رو برآورد نکرد و با توجه به شاهکاری که شرکت الکترونیک آرتز برای بازی بتلفیلد 2 کرده بود بازی بتلفیلد3 خیلی کمتر از اون چه که باید میشد ظاهر نشد و به نظر من بازی بتلفیلد 2 با اینکه نسخه قبلی بتلفیلد3 بود ولی با این وجود بهتر از اون بود.
مسعود 1390/12/16 13:18
این بازی برای PC هم مشکلات و باگ های فراوانی بود
و به خاطر موضوعی که داشت در ایران فروشش ممنوع شد
اما همین الان روسیستمم دارمش !
مرگ بر آمریکا با این افکار تخیلیشlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet